Gå til innhold

App til å organisere hverdagen - liste, kalender og budsjett i ett?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en skikkelig god app til å organisere hverdagen min, og jeg håper det eksisterer noe slik, men jeg antar jeg må prøve å finne en god løsning, og håper i så fall på tips.

Jeg er ute etter en app som organiserer hverdagen på en god måte, og for meg ser jeg for meg at det innebærer i hvert fall tre elementer: En form for liste, med prioriteringer, en kalender og en form for budsjett.

Idéelt sett, skulle jeg hatt en app som fungerer slik at når jeg legger til en event i kalenderen, prompter den om jeg skal legge til noe i liste og budsjett. Gjerne i alle retninger, men spesielt fra kalender.

Systemet som ligger bak, er at jeg har en liste som er prioritert etter viktighet, og i fire kategorier: Må, burde, vil og handle. Må har gjerne tidsfrister, men det kan også være tidsfrister på burde og vil-elementer (feks hvis jeg skal i et styremøte, blir det naturligvis fristen, og jeg må gjerne ha lest referat fra forrige møte og agenda for det neste, burde lese opp på noen saker og vil lese opp på alle relevante; kanskje er det også noe som burde i budsjettet i forbindelse med møtet)

Det er en fordel om dette kan brukes gjennom flere forskjellige personer; at noen spesifikke folk kan legge til i handleliste, sjekke eller checke handleliste eller oppgaver, legge inn ting i kalender osv. Jo mer det er mulig å redigere dette selv, jo bedre.

I en perfekt verden har denne verden funksjonalitet som scanner info fra kassalapper til regnskapsføring også, for eksempel, og en rekke slike enkle "organisér din hverdag"-elementer.. :-)

I utgangspunktet kan det være til en hvilken som helst enhet, men det er fordelaktig om det er en app til mobil for å gjøre det enkelt.

Finnes det noe lignende, eller må jeg bare håpe på en framtid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...