Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninna til dama har sex i senga deres


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

 

 

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

 

 

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

 

 

Det er vel relativt sannsynlig at det har skjedd før, om du noen gang har sovet i en seng som noen andre enn deg har brukt...

 

 

 

ikke med samme sengetøy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

 

 

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

 

 

Det er vel relativt sannsynlig at det har skjedd før, om du noen gang har sovet i en seng som noen andre enn deg har brukt...

 

 

 

ikke med samme sengetøy

 

Ikke bare på sengetøyet slikt kan havne  :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg lurer på hva dere gjør for å få størknet sæd overalt i sengen.

 

Enten så planlegger dere dårlig, eller så klarer dere ikke sikte.

Ved å ha det over snittet festlig. Oppå der kommer fittesaft og svette,

Lenke til kommentar

Hvis det blir byttet sengetøy etterpå, så ser jeg ikke problemet, det er jo begges seng. Dessuten så har de ikke så mange valg om de skal ha sex hos dem. Det er en ulempe ved å dele seng med en man ikke er i lag med. De har jo iallefall fornuft til å gjøre det utenom når dama di ligger der, så det er et pluss.

Lenke til kommentar

Hygienemessig er det ekkelt at hun ligger i samme seng som noen andre, uavhengig av kjønn og sett helt bort ifra sex.

I snitt svetter vi 0,3 - 0,6 liter hver natt, og dette havner i madrassen, dyna og puta hvor det godgjør seg sammen med døde hudceller og midd og danner grobunn for alskens snacks. En liten dæsj med herrekesam i ny og ne er ikke så ille når man sammenligner det med en colaflaske med svette fra et annet menneske hver natt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dama bor sammen med en venninne. De deler seng. Venninnen har fått seg en elsker som hun har sex i senga med. Hva syne dere andre om at dama sover der senere på kvelden? Det skjer flere ganger i uken. Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? 

 

 

Anonymous poster hash: da3ff...b92

 

 

Hahaha!. :rofl:, sorry at jeg ler!.   Denne var ny!. :eek:  Sover dama i samme seng som venninnen og kjæresten? Også har de sex ved siden av henne i senga?  :eek:  Utrolig! Jeg hadde sagt at det var helt sykt, og at hun burde få seg en egen seng!. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dama bor sammen med en venninne. De deler seng. Venninnen har fått seg en elsker som hun har sex i senga med. Hva syne dere andre om at dama sover der senere på kvelden? Det skjer flere ganger i uken. Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? 

 

 

Anonymous poster hash: da3ff...b92

 

 

Hahaha!. :rofl:, sorry at jeg ler!.   Denne var ny!. :eek:  Sover dama i samme seng som venninnen og kjæresten? Også har de sex ved siden av henne i senga?  :eek:  Utrolig! Jeg hadde sagt at det var helt sykt, og at hun burde få seg en egen seng!. 

 

Det er ikke det TS skriver. Les igjen. Welcome back, btw. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Dama bor sammen med en venninne. De deler seng. Venninnen har fått seg en elsker som hun har sex i senga med. Hva syne dere andre om at dama sover der senere på kvelden? Det skjer flere ganger i uken. Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? 

 

 

Anonymous poster hash: da3ff...b92

 

 

Hahaha!. :rofl:, sorry at jeg ler!.   Denne var ny!. :eek:  Sover dama i samme seng som venninnen og kjæresten? Også har de sex ved siden av henne i senga?  :eek:  Utrolig! Jeg hadde sagt at det var helt sykt, og at hun burde få seg en egen seng!. 

 

Det er ikke det TS skriver. Les igjen. Welcome back, btw. 

 

 

Elskerinnen da. :) 

Lenke til kommentar

 

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

 

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

Så da må du altså holde deg til kun din egen seng for resten av livet, uten garanti for at noen har tatt seg en kjappis i den...

 

Ærlig talt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

 

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

Så da må du altså holde deg til kun din egen seng for resten av livet, uten garanti for at noen har tatt seg en kjappis i den...

 

Ærlig talt..

 

 

 

ærlig talt, du vet like godt som meg at jeg mener på samme sengetøy.

brain u haz it?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

 

 

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

 

 

Det er vel relativt sannsynlig at det har skjedd før, om du noen gang har sovet i en seng som noen andre enn deg har brukt...

 

 

 

ikke med samme sengetøy

 

Ikke bare på sengetøyet slikt kan havne  :whistle:

 

Uff  ;) hehehe

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...