AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Dama bor sammen med en venninne. De deler seng. Venninnen har fått seg en elsker som hun har sex i senga med. Hva syne dere andre om at dama sover der senere på kvelden? Det skjer flere ganger i uken. Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? Anonymous poster hash: da3ff...b92 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Antar vel at dama er klar over det, siden du er klar over det, hva mener hun? Det er jo hun som sover der. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? Hvorfor ble du såret? Fordi dama di ruller rundt i spermen fra en annen gutt? Jeg ville ha reagert på at det var litt ekkelt kanskje, men du sa ikke noe om at kaninene bytter sengetrekk og laken etterpå. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skandinav Skrevet 18. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2016 Herregud. Ikke si at de driter på samme dass også... 29 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? Hvorfor ble du såret? Fordi dama di ruller rundt i spermen fra en annen gutt? Jeg ville ha reagert på at det var litt ekkelt kanskje, men du sa ikke noe om at kaninene bytter sengetrekk og laken etterpå. Pleier du å bytte sengetøy etter hver gang du har sex? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Lar du henne gå på offentlig toalett? Hun kan jo få klamydia om ikke verre! Men fra spøk til revolver, det er vell hennes sak. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg synes hun er ekkel og jeg hadde ikke likt det men hun gjør ikke noe galt. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hvis man deler seng med noen så må man nesten forvente at slikt skjer. Hvis ikke er man mer enn bare litt naiv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Tja... Jeg hadde ikke satt pris på at hun veltet seg rundt i en annen mann sin størknede sæd. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? Hvorfor ble du såret? Fordi dama di ruller rundt i spermen fra en annen gutt? Jeg ville ha reagert på at det var litt ekkelt kanskje, men du sa ikke noe om at kaninene bytter sengetrekk og laken etterpå.Pleier du å bytte sengetøy etter hver gang du har sex? Nope, har aldri sex i senga så det er ikke nødvendig. Sofaen har dog blitt marinert med en del rumpesvette Endret 18. juni 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hva var poenget med å fortelle det til deg? Ville hun uroe deg, eller få deg til å kjøpe en seng til henne, eller at du skulle tilby plass i din leilighet eller en annen leilighet - eller plumpet hun bare ut med det uten å tenke seg om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) det jeg lurer på er hvorfor deler de seng. for det første ville jeg ikke ha gjort det, for det andre så er det jævlig nasty å ligge i en seng hvor andre har sex. blir kvalm av tanken... Endret 18. juni 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Bedre det enn at de har sex i sofaen (sæd på sofaputene, urk). Ærlig talt, hvem er du til å nekte dem å ha sex 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg lurer på hva dere gjør for å få størknet sæd overalt i sengen. Enten så planlegger dere dårlig, eller så klarer dere ikke sikte. 6 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Er dama di til stede når dette skjer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Kanskje hun hinter til at dere skal flytte sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak. fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak. fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort Det er vel relativt sannsynlig at det har skjedd før, om du noen gang har sovet i en seng som noen andre enn deg har brukt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå