Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninna til dama har sex i senga deres

Anbefalte innlegg

Dama bor sammen med en venninne. De deler seng. Venninnen har fått seg en elsker som hun har sex i senga med. Hva syne dere andre om at dama sover der senere på kvelden? Det skjer flere ganger i uken. Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? 

Anonymous poster hash: da3ff...b92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert? 

Hvorfor ble du såret? Fordi dama di ruller rundt i spermen fra en annen gutt? Jeg ville ha reagert på at det var litt ekkelt kanskje, men du sa ikke noe om at kaninene bytter sengetrekk og laken etterpå.

Lenke til kommentar

Selv ble jeg ganske forbannet da jeg fikk vite det og angrer nå i ettertid på at jeg ble så sint, men ble faktisk såret. Ville dere ha reagert?

Hvorfor ble du såret? Fordi dama di ruller rundt i spermen fra en annen gutt? Jeg ville ha reagert på at det var litt ekkelt kanskje, men du sa ikke noe om at kaninene bytter sengetrekk og laken etterpå.

Pleier du å bytte sengetøy etter hver gang du har sex?
Lenke til kommentar

Pleier du å bytte sengetøy etter hver gang du har sex?

Nope, har aldri sex i senga så det er ikke nødvendig. Sofaen har dog blitt marinert med en del rumpesvette :ph34r:

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Hva var poenget med å fortelle det til deg? Ville hun uroe deg, eller få deg til å kjøpe en seng til henne, eller at du skulle tilby plass i din leilighet eller en annen leilighet - eller plumpet hun bare ut med det uten å tenke seg om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det jeg lurer på er hvorfor deler de seng.

for det første ville jeg ikke ha gjort det, for det andre så er det jævlig nasty å ligge i en seng hvor andre har sex.

blir kvalm av tanken...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

Lenke til kommentar

Jeg ville gått ut ifra at de er såpass renslige at de ikke søler sæd i senga sånn uten videre. Dermed er det en ikkesak.

fortsatt ekkelt, sove i en seng hvor noen andre en meg selv har hatt sex ville jeg aldri ha gjort

Det er vel relativt sannsynlig at det har skjedd før, om du noen gang har sovet i en seng som noen andre enn deg har brukt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...