djgudleif Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Før så matte man ha IBAN og vente i ca tre dager før man fikk inn pengene på konto fra paypal. Nå trenger man bare å skrive inn norsk kontonummer, så kommer pengene ved neste tidspunkt for overføring (05:35, 11:05, 13:35, 15:35... Det sier meg at de har en branch i Norge og overfører via en norsk bank til norske kunder. Dvs dersom man har samme bank skal man kunne få pengene instantly. Så er det noen som vet hvilken bank de bruker? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hva er kontonummeret dems, så kan jeg finne det ut. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hos meg står det SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN med kontonr. som begynner på 9750.11.x. Virker som hovedkontoret er i Norge, med tjenester for hele Skandinavia og Baltikum. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Det trenger ikke være en bank. Det er andre som er PSP (Payment Service Provider) i Norge, for eksempel NETS. Og ja, SEB er også PSP. Endret 22. juni 2016 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå