heihoi Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) I flere år har jeg følt at det var noe som var galt. Jeg har ikke tenkt så mye over det og hatt et helt greit liv. Men i går slo det meg; jeg er ensom. Hva er det som er galt? Har noen opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt følelsen av ensomhet? Trenger virkelig hjelp! Endret 23. juni 2016 av heihoi Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det kan hjelpe å bli så oppslukt i noe at du glemmer at du er alene. Eventuelt kan du skaffe deg noen Skype-kompiser. Man blir mindre ensom av å høre stemmen til et annet menneske. Diverse radiokanaler på nettet har daglige sendinger med "talk radio", men det er kanskje for spesielt interesserte. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Først: Det er helt normalt. Selv folk i byer kan være ensomme. Men i din alder er det nok best å 'komme seg vekk' for å si det litt flåsete. Søk deg inn på en skole i en by, bo på hybel-kollektiv med felles stue kjøkken og slikt. Du kommer til å tenke "hvorfor gjorde jeg ikke dette før"! Et helt nytt liv og opplevelser ligger og venter på deg. Jeg er en god del eldre enn deg, og hadde det litt slik som deg. Men nå kan jeg knapt huske det livet lenger Man er sin egen lykkes smed! Det er ikke riktig å gå i ring på hjemplassen til man blir middelaldrende! Og foreldre gjør ingenting for å bli kvitt deg, for de vil jo helst ha deg hos seg 'resten av livet' Nei, UT OG LEV! Du kommer ikke til å angre! I promise!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå