Skatteflyktning Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) det har jeg jo sagt. mentalt syke kan ikke spå fremtiden.Ingen kan spå fremtiden.. Du tillegger ALT for stor vekt på hva du faktisk gjettet riktig og glemmer antagelig det du ikke tippet riktig på... Klassisk feil Jeg spår at solen vil stå opp litt før kl 4 om morgenen i Oslo imorgen. Det å spå (riktig) er ikke avhengig av mental tilstand. Endret 22. juni 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 det har jeg jo sagt. mentalt syke kan ikke spå fremtiden.Ingen kan spå fremtiden.. Du tillegger ALT for stor vekt på hva du faktisk gjettet riktig og glemmer antagelig det du ikke tippet riktig på... Klassisk feil Jeg spår at solen vil stå opp litt før kl 4 om morgenen i Oslo imorgen. Det å spå (riktig) er ikke avhengig av mental tilstand. Så du ER mentalt ustabil? He he Ved nærmere ettertanike, normal er et vidt begrep... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kaviar234 har mye til felles med Fjell, Mopi, Pai, Jauboi, Jorin, FreedomAsia, TopGun11, Ritu, Roiter, og Riki. Er det samme person bak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå