Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til ny bil

Anbefalte innlegg

Halloen, har i noen år nå hatt en Ford Mondeo 04 sedan og den har gått greit, nå har jeg egentlig gått litt lei den og ønsker en ny en.

Jeg har ikke planer om barn ei heller en "the who" basskasse som jeg skal ha baki, så det er Sedan / SUV det går i.

Av bilmerker som jeg vet har comfort og "spenningen"(som draget, Akselerasjonen) er jo da BMW og Audi, tenker på da en nyere (2012+) (maks pris 400k) av forhandler slik at jeg får litt garanti. 

Men hvordan er merkene generelt?, tenker da på evt alvorlige feil eller er det kun normal slitasjedeler samt pris på reprasjon?

Hvis det er noen som kunne gitt meg en pekepinn hadde jeg vært veldig glad for det og evt kommet med tips til andre bilmerker/modeller som kunne vært noe å titte på (har ikke planer om å gå nedover i størrelse så Golf er uaktuelt)

Endret av Woltox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du meg roper SUV barnefamilie lang vei, men det er nå så. Skal godt gjøres å dumme seg for mye ut når man kjøper en bil med garanti, men i tillegg til det du allerede har sett på vil jeg foreslå Lexus IS. Utseendet er litt elsk eller hat, men jeg syns den skiller seg positivt ut fra mengden. Man kan jo ikke være fem minutter på veien engang uten å møte en Audi eller BMW. 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75710542

Lenke til kommentar

Spør du meg roper SUV barnefamilie lang vei, men det er nå så. Skal godt gjøres å dumme seg for mye ut når man kjøper en bil med garanti, men i tillegg til det du allerede har sett på vil jeg foreslå Lexus IS. Utseendet er litt elsk eller hat, men jeg syns den skiller seg positivt ut fra mengden. Man kan jo ikke være fem minutter på veien engang uten å møte en Audi eller BMW. 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75710542

Har ikke 300h den horrible CVT-kassa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...