TMB Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Min kjære fikk plutselig disse utslettene på begge håndleddene på ca. samme sted og på siden av begge lårene. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Det klør, men ikke hele tiden. Mest når hun dusjer, men kan også begynne å klø tilfeldig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Min proffesjonelle diagnose er at det er utslett. For mer detaljert informasjon snakk med en lege. Like srsly... Snakk. Med. En. Lege. Ikke post på et forum og forvent gode svar. Dette kan være alt fra soleksem til dyr i senga eller allergi. Endret 17. juni 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ligner kanskje litt på soleksem? Eller bare vanlig eksem som kommer av kontakt med noe som forårsaker reaksjon i huden? Anonymous poster hash: b8539...ce2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Mitt søskenbarn fikk identiske utslett som det du har og hun døde av kreft en knapp uke etter at de dukket opp. Du kan jo begynne å ta farvell med dine kjære. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ta kontakt med fastlegen å få en hendvendelse til hudlege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå