AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hei! Fylte nylig år og har funnet ut at det arrangeres surprise party. Jeg har sagt ifra tidligere at jeg ikke ville feire i år. Det kommer av at jeg er egentlig litt lei feiringer og ser ikke poenget med å feire med en del folk man knapt ser ellers i året. Jeg syns det er smigrende at det blir arrangert, men det er veldig irriterende at det blir gjort til tross for mine ønsker. Feiringen er imorgen? Hva kan jeg gjøre? Jeg er i utgangspunktet for å være ærlig, men å være ærlig i denne saken føler jeg blir mer feil enn å ljuge på meg noe. Anonymous poster hash: b739a...bf0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Du kan jo gi gjestene en skikkelig overraskelse. Stikke av utpå ettermiddagen i morgen. Festen er planlagt og vil gå, med deg eller uten deg. Hvis du vil unngå den må du bare stikke av. Hvis ikke blir du bare holdt fast og prøvd overtalt til å møte opp. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg er heller ikke noe party menneske. Men jeg syns det er koselig Forde om å møte familien min ny og ne. Og møter jeg ikke opp på slike ting så møter jeg egentlig bare enda sjeldnere og jeg blir mindre kjent med de og jeg får da bare mindre lyst å dra på neste feiring. Morsomt hvordan det der henger sammen ^^ men for all del, bare stikk av om du ikke bryr deg om disse menneskene så skal det ikke være noe problem om de ser på deg som en tulling ^^ jeg liker ikke alle jeg møter på feiringer, men det betyr ikke at jeg må prate med de lzzm ^^ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Fylte nylig år og har funnet ut at det arrangeres surprise party. Feiringen er imorgen? Hva kan jeg gjøre? Det er ikke surprise party lenger, du har ødelagt hele greia Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg bor sammen med den ene som arrangerer. Jeg har nok ikke noe i mot de som kommer, men jeg har ikke lyst til å sosialiseres i dag. Ihvertfall ikke siden jet har vært syk en uke og har øyekatarr under behandling; som gjør at jeg ikke kan sminke meg i det minste. Har ikke lyst til å tenke tilbake til denne dagen som en dag hvor jeg bare følte meg ukomfortabel og ikke hadde lyst eller energi til å feire. Akkurat nå så later jeg som at jeg er mer syk enn jeg er og håper de avlyser. Kan ikke stikke av; da jeg ikke har bil eller vet om et sted jeg kan være. Anonymous poster hash: b739a...bf0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det går vel en buss et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå