Skinfaxi Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Calderdale gang jailed for grooming and abusing girls Hva er det som får britiske menn til å holde på med sånt? (Ikke påpek at alle disse mennene tilhører en viss religion, det er rasisme!) Edit: hvis noen skulle trenge en påmindelse, klikk bildet... Endret 17. juni 2016 av Skinfaxi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Rasisme har ingenting med religion og gjøre. Det var alt ... 1 Lenke til kommentar
Skinfaxi Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Rasisme har ingenting med religion og gjøre. Det var alt ... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Rasisme har ingenting med religion og gjøre. Det var alt ... Det er vel de i europa som kjemper hardt for å få religion og kultur under rasismebegrepet også. Jeg forholder meg forøvrig til Oxfords definisjon. Jeg nekter å godta at å kritisere en spesifikk kultur eller religion skal være rasistisk. Endret 17. juni 2016 av Apox 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Rasisme har ingenting med religion og gjøre. Det var alt ... Det er vel de i europa som kjemper hardt for å få religion og kultur under rasismebegrepet også. Jeg forholder meg forøvrig til Oxfords definisjon. Jeg nekter å godta at å kritisere en spesifikk kultur eller religion skal være rasistisk. Og det gjør du jo helt rett i. Om man ikke skal kunne kritisere, eller latterliggjøre for den del, religiøse eller ideologiske dårlige ideer, så tilsier vel bare det at løgnen vil fortsatte å vinne fram.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Rasisme har ingenting med religion og gjøre. Det var alt ... Det er vel de i europa som kjemper hardt for å få religion og kultur under rasismebegrepet også. Jeg forholder meg forøvrig til Oxfords definisjon. Jeg nekter å godta at å kritisere en spesifikk kultur eller religion skal være rasistisk. Det er fordi man har en haug med begrep og definisjoner av hva folk er og hva som er ytringsfrihet etc. Jeg mener at man enten har ytringsfrihet eller ikke. I UK har man forskjellige definisjoner, f.eks. hatefulle ytringer, som burde gått under ytringsfrihet men som man har valgt å modifisere til å ikke være det. Man begynner å se samme tendens i Norge også. Hva som utgjør rase, religion og etnisitet er også definert forskjellig, og kan derfor brukes mot deg om du f.eks. kritiserer Islam. Dette fordi Islam har en stor gruppe mennesker av ikke-hvite følgere og dermed kan ses på som rasistisk eller diskriminerende. Etnisk gruppe, gruppe som innenfor et større samfunn selv betrakter seg som en gruppe i forholdet til andre, og som også blir identifisert som en egen folkegruppe av andre. Etnisitet viser altså ikke til objektive kulturforskjeller, men er sosialt og kulturelt definert. Rasisme: Det moderne rasismebegrepet, ofte kalt nyrasisme, inkluderer andre egenskaper ved mennesker enn rase, som kulturell tilhørighet. Da kan rasisme forstås som at noen mennesker med en annen kultur er av mindre verdi enn andre. Kilde: Store Norske Leksikon Andre kilder har andre skildringer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 På vegne av seg selv å ikke kunne kritisere disse utallige fantasifulle religionene man enda snubler rundt i, blir jo akkurat like absurd som å ikke tillate kritikk og uenighet rundt politiske ståsted. Gir kun mening om målet er å bli stående på stedet hvil. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Virkelig en rekord dette, 103 voldtekter som er utført av "gjengen fra den farlige religionen" og som er en del av UK sin befolkning på snaue 63,182,000 innbyggere... Av disse så er det omtrent 3 millioner Muslimer i UK, så voldtektene utgjør altså 103 av 3.000.000 = 0,0034% Om noe bør man sette seg inn i ordentlig data : http://rapecrisis.org.uk/statistics.php https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#United_Kingdom 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Virkelig en rekord dette, 103 voldtekter som er utført av "gjengen fra den farlige religionen" og som er en del av UK sin befolkning på snaue 63,182,000 innbyggere... Av disse så er det omtrent 3 millioner Muslimer i UK, så voldtektene utgjør altså 103 av 3.000.000 = 0,0034% Om noe bør man sette seg inn i ordentlig data : http://rapecrisis.org.uk/statistics.php https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#United_Kingdom På meg virker det som om TS prøver å dra paraleller til Rotherham-saken. Men i denne saken virker det jo heldigvis ikke som om det har vært noen cover up, snarere tvert i mot, så da blir sammenligningen dårlig. Endret 19. juni 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 103 løgnere og brexitere mener du vell TS ? Endret 19. juni 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Skinfaxi Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Virkelig en rekord dette, 103 voldtekter som er utført av "gjengen fra den farlige religionen" og som er en del av UK sin befolkning på snaue 63,182,000 innbyggere... Hvis en gjeng med muslimer sexuelt missbruker 1400 barn over en periode på rundt 15 år, så skal det telle som én voldtekt? Ja, da blir statistikken ganske annerledes. Meget betryggende. På meg virker det som om TS prøver å dra paraleller til Rotherham-saken. Men i denne saken virker det jo heldigvis ikke som om det har vært noen cover up, snarere tvert i mot, så da blir sammenligningen dårlig. Så det er ikke verdt å merke seg hva disse muslimen holder på med, dersom ingen prøver å dekke over det? Endret 20. juni 2016 av Skinfaxi Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 103 løgnere og brexitere mener du vell TS ? Alltid skal du blame disse muslimene for å bedrive løgn, mens du selv sitter her daglig og juger så nesa snart rekker rundt mekka og helt hjem til gårdstunet igjen... 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) 103 løgnere og brexitere mener du vell TS ? Alltid skal du blame disse muslimene for å bedrive løgn, mens du selv sitter her daglig og juger så nesa snart rekker rundt mekka og helt hjem til gårdstunet igjen... Hva snakker du om ? Har da ikke sagt noe om muslimer (i denne tråden). Jeg viser bare til disse såkalte 103 innvandringsfiendtlige som sikkert støtter brexit og nekter å bake homofile en kake. Tror du nok må lese tråden en gang til. Endret 20. juni 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 103 løgnere og brexitere mener du vell TS ? Alltid skal du blame disse muslimene for å bedrive løgn, mens du selv sitter her daglig og juger så nesa snart rekker rundt mekka og helt hjem til gårdstunet igjen... Hva snakker du om ? Har da ikke sagt noe om muslimer (i denne tråden). Jeg viser bare til disse såkalte 103 innvandringsfiendtlige som sikkert støtter brexit og nekter å bake homofile en kake. Tror du nok må lese tråden en gang til. Greit, kryss i taket for deg på en mandag! Lenke til kommentar
Skinfaxi Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Hundre menn. To år. Én voldtekt. Endret 20. juni 2016 av Skinfaxi Lenke til kommentar
Skinfaxi Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 https://twitter.com/GodfreyElfwick/status/748955825453035521 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå