AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 En tilfeldig ting jeg kom til å tenke på, eller ganske mange ting egentlig. Hvordan er egentlig menn sine følelser rundt sex? Er det virkelig slik at så lenge hun er attraktiv og ikke er potetsekk i senga så er det bra? Eller må der være følelser inni bildet, eller er overflaten nok? Jo mer jeg leser på nettet jo mer usikker blir jeg. Det virker som om menn har sex fordi det er deilig for dem, deres nytelse og bra for deres ego. Ikke fordi de elsker en person og vil vise det for eksempel. Merk dere at jeg sier "det virker som", ikke at det er sånn! Det er derfor jeg spør. Kvinner er gjerne veldig dype, legger mye følelser i sex og knytter seg til den de har sex med. Menn derimot... Hvordan fungerer det for dere? Hvorfor har noen menn behov for å ødelegge kvinnen/ta henne så hardt at hun får vondt, hvorfor har er ikke flertallet av menn like glad i lidenskapelig sex som en kvinne kan være? Syns du bare det er kjedelig om dama/en kvinne vil ha rolig sex? Det jeg også lurer på er hvordan dere ser på kvinnekroppen. Legger dere merke til strekkmerker, ekstra kroppshår, kviser/urenheter? Hvor går grensa for hva som kan avtenne dere om dere er forelska i dama for eksempel? Det er jo sagt at kvinner er mer opphengt i detaljer mens menn ser helheten og henger seg ikke oppi detaljer. Vil bare høre hva menn tenker. Har jo hatt sex med menn, og vet jo at alle er forskjellige. En jeg var sammen med var glad i rolig, lidenskapelig sex. Følte virkelig at han elsket meg! Den beste sexen jeg har hatt. Mens en annen ville bare kjøre på i misjonær og bli ferdig. En annen der igjen kun doggy og var ellers lite fantasifull... Anonymous poster hash: 890bb...b71 Lenke til kommentar
Populært innlegg sungun Skrevet 17. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2016 Tror du det er et fasitsvar som gjelder alle menn? Eller tror du det finnes mange forskjellige menn og mange forskjellige preferanser? 11 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) At vi menn ikke har følelser tilknyttet til sex er en myte. Det er også vanvittig store forskjeller fra mann til mann akkurat som fra jente til jente. Forskjellen er vel våre at vi menn fra naturen sin side er programmert til å ha mest mulig sex med flest mulig partnere og at menn derfor, naturlig nok, har lettere for å også ha sex uten romantiske følelser. Jenter fungerer tilsvarende som den selektive part som skal velge den beste partner ut av mylderet av ståpikker. Det er heller ikke å regne med at alle menn liker å ta jentene hardt og brutalt på lik linje med at det ikke kan regnes med at alle jenter ønsker å bare bli ømt elsket med. Ettersom vi jo er dyr så heller nok majoriteten av menn mot å være dominante mens jentene heller mot underdanig. Jeg har måtte lære meg å være dominant og voldsom. Alle jenter jeg har hatt forhold med ønsker som regel at jeg skal være hardhent og bestemt og det kan til tider være ubehagelig å være så "fæl" som det ønskes. Jeg har plenty voldtektsfantasier og det har kjæresten min i større grad enn meg. Hun storkoser seg når jeg bruker makt for å ta henne og hun halvhjertet kjemper imot. Det sagt så er jeg avhengig av at kjæresten min viser følelser for meg. Sex blir langt bedre mellom to stykker som er glade i hverandre, stoler på hverandre og vet hva den andre vil ha. ONS kan bare gå å legge seg. Men verden er ikke svart hvitt. Vi har også masse kosesex, også på min oppfordring. Mht strekkmerker og andre skavanker så er også dette helt forskjellig. Noen er voldsomt opphengt i detaljer mens andre er det ikke. Personlig er jeg veldig opphengt i innlevelsen og den seksuelle energien fra partner. Jeg har behov for en partner som kan ta og kreve det hun vil ha og kunne aldri hatt et forhold med en jente som lå på rygg med lyset av i påvente av at jeg hadde sex for henne. Jeg tenker at ungdommer flest er desperate og knuller alt siden de ikke får knullet nok, unge mennesker er kravstore fordi de har unge kropper og er ofte "shallow" mens voksne mennesker har landet, innsett at Ingen Er perfekte og er flinkere til å se uslipte diamanter. Endret 17. juni 2016 av Zim3000x Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Tror du det er et fasitsvar som gjelder alle menn? Eller tror du det finnes mange forskjellige menn og mange forskjellige preferanser? Nei. Alle menn er forskjellige, jeg er ikke dum heller. Derfor jeg spør om andres meninger, deres egne opplevelser og sånt. At vi menn ikke har følelser tilknyttet til sex er en myte. Det er også vanvittig store forskjeller fra mann til mann akkurat som fra jente til jente. Forskjellen er vel våre at vi menn fra naturen sin side er programmert til å ha mest mulig sex med flest mulig partnere og at menn derfor, naturlig nok, har lettere for å også ha sex uten romantiske følelser. Jenter fungerer tilsvarende som den selektive part som skal velge den beste partner ut av mylderet av ståpikker. Det er heller ikke å regne med at alle menn liker å ta jentene hardt og brutalt på lik linje med at det ikke kan regnes med at alle jenter ønsker å bare bli ømt elsket med. Ettersom vi jo er dyr så heller nok majoriteten av menn mot å være dominante mens jentene heller mot underdanig. Jeg har måtte lære meg å være dominant og voldsom. Alle jenter jeg har hatt forhold med ønsker som regel at jeg skal være hardhent og bestemt og det kan til tider være ubehagelig å være så "fæl" som det ønskes. Jeg har plenty voldtektsfantasier og det har kjæresten min i større grad enn meg. Hun storkoser seg når jeg bruker makt for å ta henne og hun halvhjertet kjemper imot. Men verden er ikke svart hvitt. Vi har også masse kosesex, også på min oppfordring. Takk for svar. Anonymous poster hash: 890bb...b71 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Menn er innprentet fra media at kvinner skal være tilnærmet perfekte. Menn blir mildt sagt uvel når de ser ei kvinne slik de er i virkeligheten. Hvis hun vil ha rolig sex blir man holdende på til neste jul. Nei, skal man bli ferdig så må hun ri som om det gjelder livet. Eventuelt må hun legge seg til skrevs og ta imot pølse til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Menn er innprentet fra media at kvinner skal være tilnærmet perfekte. Menn blir mildt sagt uvel når de ser ei kvinne slik de er i virkeligheten. (...) WTF? 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Den største mengden sminke jeg noensinne har sett min kjæreste bruke er litt concealer på kinnene, og lipgloss på leppene. Til hverdags går hun helt uten sminke. Jeg blir i hvert fall ikke uvell av det. Faktisk det stikk motsatte. For å svare på tråden: Jeg kan ha sex 10-20 ganger med en person, for så å glemme at de eksisterer når jeg finner en ny person. Sex er ikke det samme som følelser. Det sagt, så liker jeg sex med følelser mye bedre. Foretrekker forhold. Tilfeldig sex er bare for å få tømt seg. Endret 17. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Kjem nok heilt an på for min del. Har truffe ei i ein måneds tid. Av og til etter sex kan eg bare bli litt lei og vil vekk frå ho, andre tider, kan eg bare forsette, ikkje bare fordi eg er ekstra kåt, men pga følelsane for ho. Følar av og til vi er ilag, samtidig som eg ikkje syns vi er det, tenker eg kunne ha pult andre damer og ikkje blitt sur om ho gjorde det same.. Litt som at alle følelsar bare forsvinn når man for tømt seg, muli det er vanleg for nokon menn. Soklart er sex med ein person du kjenner mykje betre då man lærer seg kva den andre likar og har dei opplevelsane tilsammen. Problemet er vel at ho bortimot ikkje tar initiativ, når eg spurte ho fekk er bare "eg er ikkje so flink til å ta initiativ" For min del blir eg fort lei om det er kun eg som må ta initiativ til sex då vi mannfolk faktisk likar å føle oss "knullbare" og. So tips til damer, vær flinke til å vise at dåkke vil ha mannen og, om man skal drive å hinte fram til ting heile tida blir det fort kjedelig. Få ting er so sexy som ei dame med sjølvtillit som veit OG tør å vise/seie kva ho likar/vil ha - pro tip. Når det kjem til utseende er legg eg nok merke til detaljar, men forventar ikkje at ho skal være perfekt, dog må ho være slank for at eg skal tenne på ho. Er vanskeleg å legge skjul på at skal man forsette å ha god sex, bør man tenne på partneren sin, dette gjeld kanskje meir mannfolk enn kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Svaret er ja, og nei, på alle spørsmålene. Så du får spør han du ligger med. Eventuelt finne en å ligge med som gir ærlige svar som passer med det du gjerne vil høre som svar. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Merk dere at jeg sier "det virker som", ikke at det er sånn! Det er derfor jeg spør. Kvinner er gjerne veldig dype, legger mye følelser i sex og knytter seg til den de har sex med. Menn derimot... Hvordan fungerer det for dere? Hvorfor har noen menn behov for å ødelegge kvinnen/ta henne så hardt at hun får vondt, hvorfor har er ikke flertallet av menn like glad i lidenskapelig sex som en kvinne kan være? Syns du bare det er kjedelig om dama/en kvinne vil ha rolig sex?Høres ut som du allerede har forhåndsbestemt deg her. Min erfaring er at kvinner ikke nødvendigvis legger noe særlig med følelser i sex, selv om mange gjør det. Men de fleste ønsker vanligvis å unngå følelsen av å være ei billig sædsvamp som gutter kan tømme seg i. Med andre ord vil jenter ofte ha forpliktelse, og de vil føle at de betyr mer enn bare sex. Altså, de vil føle at mannen liker dem for mer enn sex. Merk at dette ikke er det samme som at de selv elsker mannen. Det er kun en form for bekreftelse på egenverdi. Ganske likt som du karrakteriserer mannens "ego". At en mann vil ha sex med dem er ikke i seg selv god bekreftelse på egenverdi, fordi, som vi vet, menn vil ha sex med nesten alle slags damer. Menn er lite diskriminerende. Særlig om det har vært tørt over en lengre periode. Jeg har også erfaring med at jenter LIKER å bli dominert og bli tatt "hardt". Andre liker det ikke. Hva folk liker i senga varierer. Men å bli dominert og bli tatt handler aldri om å pumpe jenta så hun får vondt. De som gjør det, skjønner ikke poenget. Det handler om at hun føler at en maskulin sexdrive overmanner henne og dominerer henne. Noen ganger er det greit å ta seg til rette, lede henne, løfte henne, på kjøkkenbenken, på stuebordet, på verandaen, i dusjen, i sofaen, i bilen, og alle andre steder enn i senga. Og så i senga. Men vanligvis foretrekker jeg selv noe roligere. Jeg gidder ikke alt slitet, og jeg gjør det bare for de som jeg vet at liker det. Men ikke alltid. Bare nok til å holde dem interessert. Når det kommer til menn, kan jeg bare snakke for meg selv. Og jeg tror ikke at jeg er gjennomsnittet. Jeg trenger overhodet ikke å ha følelser innblandet i sex. Jeg har sex som oftest fordi jeg vet at hun vil, eller fordi jeg vil etablere posisjon. Noen ganger er jeg også bare kåt. Men vanligvis er det en grunn til at jeg har sex. Sex former forholdet, og siden jeg nesten alltid er den som styrer akten, er det jeg som bestemmer hvor jeg vil lede henne. Jeg liker å lære nøyaktig hva hun liker, og hvordan jeg kan gi henne mer nytelse. Jeg er langt mer fokusert på henne enn på meg selv, og jeg liker at hun ikke kan få nok. Det jeg får ut av sex er posisjon, dominans, hennes begjær (øker min egen selvfølelse), og muligheten til å løse hennes puslespill. Det jeg også lurer på er hvordan dere ser på kvinnekroppen. Legger dere merke til strekkmerker, ekstra kroppshår, kviser/urenheter? Hvor går grensa for hva som kan avtenne dere om dere er forelska i dama for eksempel? Det er jo sagt at kvinner er mer opphengt i detaljer mens menn ser helheten og henger seg ikke oppi detaljer. Vil bare høre hva menn tenker. Har jo hatt sex med menn, og vet jo at alle er forskjellige. En jeg var sammen med var glad i rolig, lidenskapelig sex. Følte virkelig at han elsket meg! Den beste sexen jeg har hatt. Mens en annen ville bare kjøre på i misjonær og bli ferdig. En annen der igjen kun doggy og var ellers lite fantasifull...Jeg legger merke til det meste. Men hygiene er viktigere enn kropp. Jeg liker ikke ting som minner om urenheter. Jeg liker ikke vond lukt, vorter eller kviser. Føflekker spiller ingen rolle, men vorter spiller en rolle. Vorter er HPV. Det er ikke farlig, men det er uapetittelig. Jeg legger merke til om hvorvidt hun bryr seg om kondom, spesielt første gangen vi har sex. Om hun ikke bryr seg, anser jeg henne som mindre verdt. Jeg liker ikke at hun er fake, falske negler eller falske øyevipper, mye sminke, etc. Hårfarge er greit. Mindre silikonimplantat er greit. Jeg bryr meg ikke om hun ikke er nybarbert på leggene, men jeg kan nesten ikke huske om jeg noen gang har hatt ei dame som ikke vanligvis barberer leggene. Jeg liker ikke hårete damer, men har ikke noe imot kjønnshår, så fremt hun trimmer og steller det. Størrelse på pupper eller litt ekstra fett spiller ingen rolle. Men jeg liker ikke overvektige damer. Foretrekker langt hår fremfor kort. Men for meg handler ytre preferanser stort sett om hygiene. ... Du klager på at enkelte menn du møter er lite fantasifulle. Hva med din egen fantasi? Hva med ditt eget initiativ? Hvis du er med en fyr som kun pumper deg i misjonær, er det fordi du selv bare ligger der som en sekk. Ta initiativet til andre stillinger. Og kommuniser med hverandre. Det er ikke så forbanna vanskelig. Jeg er spesielt interessert i hva jenta liker, og jeg liker å lese henne uten at hun forteller noe direkte. Ikke alle er sånn. Så bruk ord. Og ta selv initiativ til å få det som du vil. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Menn er innprentet fra media at kvinner skal være tilnærmet perfekte. Menn blir mildt sagt uvel når de ser ei kvinne slik de er i virkeligheten. Hvis hun vil ha rolig sex blir man holdende på til neste jul. Nei, skal man bli ferdig så må hun ri som om det gjelder livet. Eventuelt må hun legge seg til skrevs og ta imot pølse til den store gullmedaljen. Vi kan med sikkherhet si at du på ingen måte representerer flertallet av menn. Syns synd på deg om du lar media definere hva som er attraktivt for deg, trodde det var forbeholdt usikre tenåringsjenter. 6 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 En tilfeldig ting jeg kom til å tenke på, eller ganske mange ting egentlig. Hvordan er egentlig menn sine følelser rundt sex? Er det virkelig slik at så lenge hun er attraktiv og ikke er potetsekk i senga så er det bra? Eller må der være følelser inni bildet, eller er overflaten nok? Jo mer jeg leser på nettet jo mer usikker blir jeg. Det virker som om menn har sex fordi det er deilig for dem, deres nytelse og bra for deres ego. Ikke fordi de elsker en person og vil vise det for eksempel. Merk dere at jeg sier "det virker som", ikke at det er sånn! Det er derfor jeg spør. Kvinner er gjerne veldig dype, legger mye følelser i sex og knytter seg til den de har sex med. Menn derimot... Hvordan fungerer det for dere? Hvorfor har noen menn behov for å ødelegge kvinnen/ta henne så hardt at hun får vondt, hvorfor har er ikke flertallet av menn like glad i lidenskapelig sex som en kvinne kan være? Syns du bare det er kjedelig om dama/en kvinne vil ha rolig sex? Det jeg også lurer på er hvordan dere ser på kvinnekroppen. Legger dere merke til strekkmerker, ekstra kroppshår, kviser/urenheter? Hvor går grensa for hva som kan avtenne dere om dere er forelska i dama for eksempel? Det er jo sagt at kvinner er mer opphengt i detaljer mens menn ser helheten og henger seg ikke oppi detaljer. Vil bare høre hva menn tenker. Har jo hatt sex med menn, og vet jo at alle er forskjellige. En jeg var sammen med var glad i rolig, lidenskapelig sex. Følte virkelig at han elsket meg! Den beste sexen jeg har hatt. Mens en annen ville bare kjøre på i misjonær og bli ferdig. En annen der igjen kun doggy og var ellers lite fantasifull... Anonymous poster hash: 890bb...b71 Interessant tema . Noe jeg tenker mye på selv. Lurer litt på om man kan merke om en mann har følelser under sex eller ikke? Og hvordan man kan merke det? hehe Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Merk dere at jeg sier "det virker som", ikke at det er sånn! Det er derfor jeg spør. Kvinner er gjerne veldig dype, legger mye følelser i sex og knytter seg til den de har sex med. Menn derimot... Hvordan fungerer det for dere? Hvorfor har noen menn behov for å ødelegge kvinnen/ta henne så hardt at hun får vondt, hvorfor har er ikke flertallet av menn like glad i lidenskapelig sex som en kvinne kan være? Syns du bare det er kjedelig om dama/en kvinne vil ha rolig sex?Høres ut som du allerede har forhåndsbestemt deg her. Min erfaring er at kvinner ikke nødvendigvis legger noe særlig med følelser i sex, selv om mange gjør det. Men de fleste ønsker vanligvis å unngå følelsen av å være ei billig sædsvamp som gutter kan tømme seg i. Med andre ord vil jenter ofte ha forpliktelse, og de vil føle at de betyr mer enn bare sex. Altså, de vil føle at mannen liker dem for mer enn sex. Merk at dette ikke er det samme som at de selv elsker mannen. Det er kun en form for bekreftelse på egenverdi. Ganske likt som du karrakteriserer mannens "ego". At en mann vil ha sex med dem er ikke i seg selv god bekreftelse på egenverdi, fordi, som vi vet, menn vil ha sex med nesten alle slags damer. Menn er lite diskriminerende. Særlig om det har vært tørt over en lengre periode. Jeg har også erfaring med at jenter LIKER å bli dominert og bli tatt "hardt". Andre liker det ikke. Hva folk liker i senga varierer. Men å bli dominert og bli tatt handler aldri om å pumpe jenta så hun får vondt. De som gjør det, skjønner ikke poenget. Det handler om at hun føler at en maskulin sexdrive overmanner henne og dominerer henne. Noen ganger er det greit å ta seg til rette, lede henne, løfte henne, på kjøkkenbenken, på stuebordet, på verandaen, i dusjen, i sofaen, i bilen, og alle andre steder enn i senga. Og så i senga. Men vanligvis foretrekker jeg selv noe roligere. Jeg gidder ikke alt slitet, og jeg gjør det bare for de som jeg vet at liker det. Men ikke alltid. Bare nok til å holde dem interessert. Når det kommer til menn, kan jeg bare snakke for meg selv. Og jeg tror ikke at jeg er gjennomsnittet. Jeg trenger overhodet ikke å ha følelser innblandet i sex. Jeg har sex som oftest fordi jeg vet at hun vil, eller fordi jeg vil etablere posisjon. Noen ganger er jeg også bare kåt. Men vanligvis er det en grunn til at jeg har sex. Sex former forholdet, og siden jeg nesten alltid er den som styrer akten, er det jeg som bestemmer hvor jeg vil lede henne. Jeg liker å lære nøyaktig hva hun liker, og hvordan jeg kan gi henne mer nytelse. Jeg er langt mer fokusert på henne enn på meg selv, og jeg liker at hun ikke kan få nok. Det jeg får ut av sex er posisjon, dominans, hennes begjær (øker min egen selvfølelse), og muligheten til å løse hennes puslespill. Det jeg også lurer på er hvordan dere ser på kvinnekroppen. Legger dere merke til strekkmerker, ekstra kroppshår, kviser/urenheter? Hvor går grensa for hva som kan avtenne dere om dere er forelska i dama for eksempel? Det er jo sagt at kvinner er mer opphengt i detaljer mens menn ser helheten og henger seg ikke oppi detaljer. Vil bare høre hva menn tenker. Har jo hatt sex med menn, og vet jo at alle er forskjellige. En jeg var sammen med var glad i rolig, lidenskapelig sex. Følte virkelig at han elsket meg! Den beste sexen jeg har hatt. Mens en annen ville bare kjøre på i misjonær og bli ferdig. En annen der igjen kun doggy og var ellers lite fantasifull...Jeg legger merke til det meste. Men hygiene er viktigere enn kropp. Jeg liker ikke ting som minner om urenheter. Jeg liker ikke vond lukt, vorter eller kviser. Føflekker spiller ingen rolle, men vorter spiller en rolle. Vorter er HPV. Det er ikke farlig, men det er uapetittelig. Jeg legger merke til om hvorvidt hun bryr seg om kondom, spesielt første gangen vi har sex. Om hun ikke bryr seg, anser jeg henne som mindre verdt. Jeg liker ikke at hun er fake, falske negler eller falske øyevipper, mye sminke, etc. Hårfarge er greit. Mindre silikonimplantat er greit. Jeg bryr meg ikke om hun ikke er nybarbert på leggene, men jeg kan nesten ikke huske om jeg noen gang har hatt ei dame som ikke vanligvis barberer leggene. Jeg liker ikke hårete damer, men har ikke noe imot kjønnshår, så fremt hun trimmer og steller det. Størrelse på pupper eller litt ekstra fett spiller ingen rolle. Men jeg liker ikke overvektige damer. Foretrekker langt hår fremfor kort. Men for meg handler ytre preferanser stort sett om hygiene. ... Du klager på at enkelte menn du møter er lite fantasifulle. Hva med din egen fantasi? Hva med ditt eget initiativ? Hvis du er med en fyr som kun pumper deg i misjonær, er det fordi du selv bare ligger der som en sekk. Ta initiativet til andre stillinger. Og kommuniser med hverandre. Det er ikke så forbanna vanskelig. Jeg er spesielt interessert i hva jenta liker, og jeg liker å lese henne uten at hun forteller noe direkte. Ikke alle er sånn. Så bruk ord. Og ta selv initiativ til å få det som du vil. Da er det bare å passe på at man har barbert underlivet, og beina. Om puppene er litt hengete og slappe, gjør det noe? Jeg føler mine ble jævla stygge etter at jeg fødde barn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har lagt ned over 50 kvinner og har ikke hatt dype følelser for noen av de. Har heller ikke møtt noen som ikke liker å bli dominert, skjønt graden av røffhet varierer. Sex er rett og slett ikke en så stor greie for meg, men synes alltid det er spennende å bli kjent med en ny kvinne, kle henne naken for første gang og ligge med henne. Har alltid synes denne delen av mann-møter-kvinne prosessen er mye mer spennende enn det som kommer etter, så derfor har det blitt slik for min del. Vedrørende kroppslige detaljer legger jeg selvsagt merke til disse, men vet at svært få er helt perfekte. Tåler fint strekkmerker, hår og en og annen urenhet, men det som er en dealbreaker for min del er dårlig hygiene. Og det ser ut til å være mer utbredt blant kvinner enn man skulle tro. Så, pass på hygienen! Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da er det bare å passe på at man har barbert underlivet, og beina. Om puppene er litt hengete og slappe, gjør det noe? Jeg føler mine ble jævla stygge etter at jeg fødde barn. Det spørsmålet kan bare besvares meningsfullt av mannen du ligger med. Men så fremt han ligger med deg, trenger du egentlig ikke å be om bekreftelse. Sannsynligvis spiller ikke puppene kritisk rolle dersom han liker deg. 1 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Da er det bare å passe på at man har barbert underlivet, og beina. Om puppene er litt hengete og slappe, gjør det noe? Jeg føler mine ble jævla stygge etter at jeg fødde barn. Det spørsmålet kan bare besvares meningsfullt av mannen du ligger med. Men så fremt han ligger med deg, trenger du egentlig ikke å be om bekreftelse. Sannsynligvis spiller ikke puppene kritisk rolle dersom han liker deg. I mine egne øyne så er jeg bra nok kroppslig sett. Har sett andre damer nakne når jeg har vært å skulle svømme i svømmehaller. Og da har jeg blitt overrasket med tanke på at jeg har da ganske bra kropp tiltross for at jeg kan føle det motsatte. Det er mange andre damer som har nesten ikke pupper, og jeg har pupper og så lenge jeg går med push-up-bikini eller bh så ser det formfullt og greit ut. Men faktisk pupper er en smaks-sans: noen menn liker små pupper, noen middels, noen store... det varierer. Jeg synes alt er fint. Men forsøker å være glad i formene mine...... Etter fødselen av barna så ble de slappere men mine var så ekstremt store før fødsel, og ekstremt faste- de så ut som rene baywatch puppene - så ut som jeg nærmest hadde silikon. Men det hadde jeg ikke. Men da fødselen var over så segnet de sammen, ble mindre og slappere men de er fortsatt store nok. Bruker 85 d i bh. - Men de puppene jeg hadde før fødsel var helt faste, og skikkelig fin rund fasong. Satt ikke pris på de når jeg hadde de, men nå kunne jeg tenke meg å ha de tilbake, men ville ikke vært foruten barna. Det eneste som plager meg med sex er at det går greit så lenge jeg står eller sitter men når jeg ligger meg på siden så sier det dash, da skvulper puppene mer hengete sammen på en måte.... Da mister jeg litt fassongen på de, men så lenge jeg står så ser de egentlig ikke så stygge ut. Vurderte en stund å gjøre noe med de men det er så dyrt. Jeg tror at det med underliv og alt sammen avhenger av mannen. Har hørt om menn som liker hår. Men faktisk hår er det bare å barbere bort. Jeg har barbert meg og av og til har jeg rett og slett ikke giddet, men nå har jeg begynt å barbere alt, for det ser jo mye bedre ut Viktig er det å være ren, velstelt , og lukte godt. Det synes jeg er veldig viktig når det gjelder en mann. Samme må gjelde damen selvfølgelig . Faktisk i år er jeg stolt av hvor flott jeg ser ut i bikinien med tanke på alderen min. Jeg kjøpte en ny bikini og er faktisk ganske fornøyd nok med tanke på at bikinien får frem formene mine, samtidig så var da jeg ikke så verst for å være mot slutten av 30 tallet. Det er nesten sånn at jeg har lyst å ligge ut bikinibildet mitt her. Jeg er ikke perfekt , men jeg synes det var sexy Og tilslutt: regner vel ikke med at mannfolk hadde ligget med meg med den kroppen jeg har gjentatte ganger dersom jeg var helt forferdelig. Men man vet aldri: kanskje de var desperate. haha. Viktigste er at man aksepterer den kroppen man har. Man kan ikke gjøre annet. Man er den man er. Endret 22. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
leaf103 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Det eneste som plager meg med sex er at det går greit så lenge jeg står eller sitter men når jeg ligger meg på siden så sier det dash, da skvulper puppene mer hengete sammen på en måte.... Da mister jeg litt fassongen på de, men så lenge jeg står så ser de egentlig ikke så stygge ut. Vurderte en stund å gjøre noe med de men det er så dyrt. Det løser jeg lett ved å la han holde de:) 1 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Det eneste som plager meg med sex er at det går greit så lenge jeg står eller sitter men når jeg ligger meg på siden så sier det dash, da skvulper puppene mer hengete sammen på en måte.... Da mister jeg litt fassongen på de, men så lenge jeg står så ser de egentlig ikke så stygge ut. Vurderte en stund å gjøre noe med de men det er så dyrt. Det løser jeg lett ved å la han holde de:) haha, du tar ikke skrekken av pupper som segner sammen når man ligger på siden altså? Jeg var heldig før jeg fikk barn, da hadde jeg ikke det problemet. Men det er bivirkningen av å ha fødd. Men ville ikke vært uten barna. Men jeg gjør ikke noe med puppene. En mann får akseptere kroppen min og meg som den jeg er , eller la være. Har ikke råd til å operere de. Og trøsten om det er at menn liker oftest best naturlige pupper uansett Endret 22. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
leaf103 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Kroppen din har vært igjennom flere graviditeter, det er jo helt naturlig:) Høres ut som du har drømmepuppene, hvorfor skal du fikse på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg