Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spotify offline i bilstereo?

nor50

Anbefalte innlegg

Det passer ikke med bt streaming via spotify og det passer ikke med usb. 

Hva slags svar er det du egentlig vil høre da? 

Jeg bruker både usb og bt i bilen min. Skrur på bt-en før jeg setter på tenninga og det kobles til automatisk og fortsetter avspilling der jeg var. Noe særlig enklere er vel ikke mulig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke hørt om noen spillere som har en native Spotify app. Kan ikke forestille meg at Spotify har lyst å utvikle til alle mulige rare systemer (produsenter med forskjellig software på sine "intelligente" spillere) - det beste alternativet er nok Android Auto eller Apple CarPlay, hvis man ikke vil bruke blåtann.

Selv bruker jeg blåtann i dag og et "offline mode" muskkbibliotek på min telefon. Har lyst å gå over til å bruke Android Auto/Apple CarPlay for å få mulighet til skikkelig navigering og alt det der rett i midtkonsollen. Ja, jeg har en gammel bil fra 2003.

Lenke til kommentar

Kommer så og si automatisk til meg, vel og merke om spilleren står på blåtann funskjonen

Det er ikke det som er problemet, BT fungerer 100% men jeg ønsker av grunner ikke å bruke det, er det så vanskelig å forstå det? Når jeg spør om en ting vet jeg hva jeg har bruk for, hvilke muligheter jeg har, og ønsker kun svar på det jeg spør om. Jeg spurte om det var enheter med Spotify innbygd, og da er det kun det jeg forventer svar på.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke så enkelt å forstå for oss andre nei, siden du ikke forteller oss hvorfor du ikke ønsker å bruke det og flere personer i tråden har allerede skrevet alternativer..

"Spotify offline i bilstereo?" Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke så enkelt å forstå for oss andre nei, siden du ikke forteller oss hvorfor du ikke ønsker å bruke det og flere personer i tråden har allerede skrevet alternativer..

"Spotify offline i bilstereo?" Er det så vanskelig å forstå?

Både BT og minnepinne er offline

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke hørt om noen spillere som har en native Spotify app. Kan ikke forestille meg at Spotify har lyst å utvikle til alle mulige rare systemer (produsenter med forskjellig software på sine "intelligente" spillere) - det beste alternativet er nok Android Auto eller Apple CarPlay, hvis man ikke vil bruke blåtann.

Selv bruker jeg blåtann i dag og et "offline mode" muskkbibliotek på min telefon. Har lyst å gå over til å bruke Android Auto/Apple CarPlay for å få mulighet til skikkelig navigering og alt det der rett i midtkonsollen. Ja, jeg har en gammel bil fra 2003.

De nyeste Pioneer spillerne har faktisk Spotify. Det er ikke en dedikert app men en variant av Spotify connect som gjør at spilleren kan kontrollere telefonen via blåtann. Så mulighetene er mange men uten kommunikasjon er det håpløst. Det ligger jo egentlig litt i kortene. Spotify er streaming og det kan man ikke få til uten forbindelse.

Lenke til kommentar

ja men ikke offline. Kun via nettverk enten via telefon eller innebygged sim kort/dongle

Endret av rillto
Lenke til kommentar

Hvis den funker som android gjør på tlf så kan du jo kjøre spotify i offline, men må jo kobles til innimellom for å verifisere at du forsatt har premium..

Og for å laste ned spillelister i utgangspunktet

Endret av Actibus
Lenke til kommentar

ja men ikke offline. Kun via nettverk enten via telefon eller innebygged sim kort/dongle

Ikke rare spillelisten du kan lagre på den. Den har ingen harddisk. Men i pioneer spillerne kan man betjene telefonens Spotify app fra rattkontrollen eller skjermen på bilradioen. Det krever at telefonen er koblet til med kabel men den kan godt være i offline modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...