Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spotify offline i bilstereo?

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parrot asteroid classic er og et alternativ, denne er 1-DIN og kan da monteres lett  i de fleste biler. Parrot-spillerene har et asteroid market hvor apper som spotify kan lastes ned. Merk at dette er forholdsvis enkle apper og tror ikke de er utviklet av spotify selv. Internett for å synke spillelister løses gjennom bluetooth tethering med telefon eller en usb-pinne. 

Jeg har forøvrig hatt denne spilleren selv og kan ikke anbefale den. Ustabil og køddete. Blir og treg i bruk og bruker rundt 40-50 sek på en cold booth (dvs bilen ikke har vært i bruk på noen timer). Kjøp en 1-DIN med DAB og bluetooth er mitt beste råd. Om du ikke ønsker å bruke telefonen din som kilde er det vel mulig å oppdrive en smarttelefon som ikke er i bruk som dedikert spotify-maskin i tilknytning til spilleren. Bare å synke den i blandt via WiFi.

Lenke til kommentar

Utfordringen er nok om du finner en radio med båd DAB og Android som plattform.

Har du plass til dobbel-din der den skal være?

Nettopp det som er problemet, at jeg kjenner ikke til noen Androidspillere med DAB.Har dobbel-din ja.

Lenke til kommentar

Finnes det noe bilstereo med mulighet for Spotify offline...?

Enkelt og greit så er svaret nei!

Det finnes utallige måter å få Spotify i bilen,

Radio med SIM kort.

Telefon via kabel

Telefon via Blåtann... osv

Det er kun mulig å lagre offline spillelister i telefon eller nettbrett via de offisielle Spotify appene.

Du kan derimot streame Spotify online fra enkelte radioer med SIM kort. Ingen av disse støtter offline så vidt jeg vet så da må du bruke telefonen eller klare deg uten Spotify i bilen.

Lenke til kommentar

Da får du heller kjøpe musikken eller laste det ned på en minnepenn, så har du det tilgjengelig på spilleren hele tiden. 

Jeg har 98% av musikken jeg vil ha, men problemet er det at på Pioneer AVIC F60DAB tar det ørten timer å boote en minnepenn/HDD på over 32 GB hver gang man starter bilen.

Lenke til kommentar

Håper dette ikke er en tråd fra 1993 eller noe sånt veteranbil teknikk

Jeg har en sony xperia z5. Jeg strømmer musikken min via wifi fra denne. Vel, jeg bruker Rhapsody, men spotify er jo en svensk subversjon av den ;)

I bilen strømmer jeg musikken omtrent som hjemme. Selvfølgelig med blåtann. Aldri vært problem, fungerer perfekt. Har en to din pioneer bilradio.

Hva var problemet. Nå i 2016 er slike ting en selvfølgelighet i bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...