Vmx12 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Tidlig i mai i år inngikk jeg leieavtale om å forlenge min daværende leieavtale frem til sommeren 2017. Noen uker senere fikk jeg tilsendt en ny leieavtale på en helt annen bolig fra samme utleier. Jeg trodde de kanskje ikke hadde mottatt den jeg signete i mai og signerte da denne og sendte inn på nytt. Så viser det seg altså at denne siste jeg signerte gjaldt et leieobjekt et annet sted. Problemet er ikke at jeg har leid to objekter, men at den førstnevnte kontrakten som jeg altså signerte tidlig i mai har blitt terminert og ikke gjelder lenger. Spørsmålet mitt er om det er automatikk i at denne kan termineres. Jeg kan ikke se at det fremgår av leiekontrakten i seg selv, kan dette utledes av husleieloven? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Om ikke den første termineres må du vel betale for begge. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Du kan jo altids klage, at du fikk ikke tilstrekkelig med opplysninger og det kom ikke tydelig klart frem, alt det du skriver om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå