hans A Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg får stadig opp et ikon uten navn opp på skjermen. (skrivebord) Der det vanligvis står et navn til program står dette tegnet ~ Dette forekommer ikke hver gang jeg starter opp, men ganske ofte! Noen som har en ide om synderen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hmm.. Oppdaget det samme på min søster sin PC. Hun bruker XP. Skal ta en titt på den i dag og prøve å finne ut hvor den kommer fra.. Kommer tilbake med mer info når/hvis jeg finner ut av det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Kanskje virus eller Spyware. Last ned Adaware og/eller Spybot for å fjerne spyware. Dersom du ikke har virus program så finnes det noen gratise versjoner, bare søk etter det.. Endret 24. november 2003 av TCi Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde å kjøre den siste versjonen av Ad-Aware. Det eneste den klarte å finne var en "lav risiko" i forbindelse med Windows Media Player. ..DEFAULT\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\Settings Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/37734.html Heia google Lenke til kommentar
Legion Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det er en kjekk liten bug som lurte seg inn i en windows update. den er tilknyttet adresseboken i outlook express. det er bare å slette fila. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://filext.com/faq/idx/0/002/article/ <--- Der står det såvidt litt om hvordan fixe det Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Grusom reklame på den siden. Javascript-linker på utvalgte ord Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Grusom reklame på den siden. Javascript-linker på utvalgte ord Hehe ja, det var ikke pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå