Gå til innhold

Mot Olavsstøtta på Stiklestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg deg rett så var vel plakaten med opplysningene viktig å få med seg.

Jeg vill forsøkt en vinkel der jeg slapp den og samtidig unngått linje direkte ut i nedre venstre hjørnet. Men det kan jo også fikses med et kutt nede og ofre halvparten av de små gule på marka.

Hva versjon angår så har jeg stor sans for svarthviten her også så da blir'e vel båe to.

Roar

Lenke til kommentar

Kjenner jeg deg rett så var vel plakaten med opplysningene viktig å få med seg.

Jeg vill forsøkt en vinkel der jeg slapp den og samtidig unngått linje direkte ut i nedre venstre hjørnet. Men det kan jo også fikses med et kutt nede og ofre halvparten av de små gule på marka.

Hva versjon angår så har jeg stor sans for svarthviten her også så da blir'e vel båe to.

Roar

Du kjenner meg rett, opplysningsskiltet tenkte jeg å ha med som forklaring hva personen beveger seg mot. Har lysnet denne separat for å få fram opplysninger og tekst.

Ser at Helene også kan tenke seg kutt slik at plakaten tas vekk. Har lagt ut en versjon som viser dette. Fint å få alternative forslag til endringer i bildet.

Skj

Lenke til kommentar

Et kutt innafor skiltet og innafor flaggstengen ville gitt et kult bilde. Skiltet kunne du jo ha på et eget bilde ved siden av?

Nå har jeg kuttet både her og der, kanskje slik du antyder, se V4. Ser at kuttene gir bildet et litt annet uttrykk enn det jeg i utgangspunktet ville ha fram, men slett ikke ueffent allikevel. Dette viser hvor nyttig det er å få andres syn på bidragene.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte versjoner av bildet , synes v1 er vel så bra som de andre , det eneste er å rette opp skiltet litt .

Likte fargepaletten godt her i v1 .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...