TST Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Arrangøren åpner opp for at hvem som helst kan kommentere Norges største e-sportliga.E-SPORT: Slutt på offisielle sendinger fra Telenorligaen fra høsten Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Kjipt at ikke seertallene var like høye som forventet, Eskil har ihvertfall stått på som en helt. Lenke til kommentar
PurpleStain Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 gratulerer Eskil og Julian som nå slipper å kommentere league of legends, en stor dag for dem 5 Lenke til kommentar
Lakrabakla Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Skuffende valg å gå. Burde fått tv2 på banen til å ta kostnadene for å vise 1 div kamper på norsk tv! ^^ 1 Lenke til kommentar
disk Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Eg elsker CSGO, men eg har faktisk ikke tid til å se alt av turneringer. Er jo så vanvittig mye å se på, og eg foretrekker å spille da. Så eg må hele tiden velge å spille, eller å se på. Valger blir da å finne ut beste turnering i måneden, og se et par kamper derfra. Bare eg som sliter slik? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Eg elsker CSGO, men eg har faktisk ikke tid til å se alt av turneringer. Er jo så vanvittig mye å se på, og eg foretrekker å spille da. Så eg må hele tiden velge å spille, eller å se på. Valger blir da å finne ut beste turnering i måneden, og se et par kamper derfra. Bare eg som sliter slik? Jeg er enig i at det er litt for mye CS:GO som vises, om man interesserer seg for den internasjonale scenen. Personlig mener jeg at ligaer er ekstremt lite publikumsvennlig fordi det er så altfor mange av de. Her i Norge går det jo greit siden vi kun har Telenorligaen. Men jeg er redd det er skadelig for utviklingen av sporten at både ESL, Faceit og Turner/Eleague holder hver sin svære liga med kamper hver eneste uke, samt andre mindre ligaer som CEVO osv, på toppen av at vi har store LAN-turneringer nesten hver eneste helg. Det blir en svær jungel av kamper hvor seerne blir forvirret og organisasjonene må luke ut ting å være med på. Turneringer > ligaer any day. Endret 20. juni 2016 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå