Railgun Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 hvor mange remake,remastered spill har hatt suksess? akkurat vet om 2 stk DOTT ( Day Of The Tentacle) og black mesa source( half life 1 gjenskapelsen) ja også det nye doom spillet.. det blir jo på en måte en " gjenskapelse" av det første doom spillet. Da er vi faktisk oppe i hele 3 stk XD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Remasters av resident evil 1 og 2 var store suksser. Hvor mye homeworld Remasters har solgt vet jeg ikke. Men kritikerne og fansen elsket den. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Får opplevelsen av et spill som prøver å være alt det ikke er. Skulle gjerne kjøpt COD4 en gang til da, men hva skal jeg med det Infinite bullshit skrapet. Må jeg virkelig kjøpe den dritten for å spille remasteren? Endret 19. juni 2016 av Green_Monster Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 8 minutter av spillet? Det er vel 12% av spillet allerede, er det ikke, så kort som CoD-enspillerdelen pleier å være? Fjorårets var faktisk en 10-12 timer om jeg ikke husker helt galt. Mulig jeg spillte på en høyere vanskelighetsgrad også siden jeg fikk så mange timer ut av det..Men igjen..det ble ALTFOR mye da storyen gjekk helt bananas og ble drit kjedelig. Begynte veldig greit med det holdt ikke hele veien igjennom. Men ja, stort sett har det vel vært veldige korte enspiller opplvelser i disse spillene har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå