Gå til innhold

Forglemmegei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør nok ikke det, nei...Hyggelig med disse stort sett daglige bidragene dine, slik at vi ser du holder det gående:-)

Dette ble et flott fargespill, med bokeh så det holder. Fint komponert og passende format m/ramme.

Lenke til kommentar

Hvem vet - kanskje blir den nusselige blå delvis glemt likevel da den gule stråler ut sin kraftige farge og gjerne vil ha oppmerksomheten.

Hva med en V2 så den som ikke vil bli glemt får all oppmerksomheten alene i et stående format?

Muligheten for å isolere forglemmegei med et av lassoverktøyene før box blur for da vil det skarpe gule flyte sammen med det grønne og blå. Kommer litt an på hvor mye du drar på. Når det gjelder lasso så bruker jeg sjøl polygonal lasso slik at jeg kann ta litt og litt med mine ustødige poliofingre. Men er du stø på lanken kan du jo bruke et annet og tegne som med en blyant. Men pirkearbe er'e uansett. men med litt trening går'e jo lettere.

Roar

Lenke til kommentar

Tusn takk for alle fine tilbakemeldinger i dag! :) Veldig hyggelig! De yndige små blå måtte kjempe litt om oppmerksomheten med det gule i bildet i dag, jeg skulle gjerne ha dempa den litt kanskje. Dette var et kjekt bllde å arbeide med, så kanskje jeg prøver å lage flere versjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig blomsterbilde med en flott og pastellaktig fargepalett .'samt et fint lys.

Delikat softet bakgrunn .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fint og delikat, så nydelige farger:)

En meget sommerlig og fin fargepalett. Gladbilde :) God helg !

Mvh. Rolf

Nydelig blomsterbilde med en flott og pastellaktig fargepalett .'samt et fint lys.

Delikat softet bakgrunn .

Mvh

Alec

Tusn takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...