AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hei, For ca. ei uke siden hadde jeg samleie med ei jente for andre gang. Forskjellen denne gangen fra første, er at jeg fikk en infeksjon, eller kjønnsykdom(?). Problemer 1-2 dager etter samleie var: -Svie ved urinering. -Hovne testikler. -Vond lukt fra penis. -Kommer litt væske fra penis uten at jeg merker det. Nå har ei uke gått siden samleien, nå svir det ikke lenger ved urinering og tekstiklene er ikke lenger hovne. Men lukta er der fortsatt (selv etter vask), og væsken kommer fortsatt. Er dette tegn på en vanlig infeksjon, eller kan det være en kjønnsykdom, slik som klamydia f.eks? Mvh. Anonymous poster hash: 0bf23...c16 Lenke til kommentar
VampireLord Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Jeg vet ikke, men den vesken kjenner jeg meg igjen i, og jeg mener å huske at det ikke var en kjønnssykdom, men det kommer av at du har hatt anal uten at hun har vasket seg ordentlig. Eller det som legen fortalte meg. Endret 17. juni 2016 av VampireLord Lenke til kommentar
xaco Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 om du hadde ubeskyttet sex med jenta kom deg til en lege og test deg om du er usikker på om du har en kjønnsykdom eller ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Jeg tror det finnes folk som har utdanning innenfor medisin, tror de kalles leger. Jeg er ikke helt sikker, men det er verdt et forsøk å finne en slik. 1 Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvis du er ung så kom deg til legen fort, for det er risiko for at du kan bli steril Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Dra til legen og sjekk deg. Klamydia er helt klart den vanligste årsaken, dog kan også være andre bakterier. Klamydia er også den mest vanligste kjønnsykdommen hos kvinner, og kan skape infeksjon og betennelse hele veien fra vagina til eggstokker, så også for å unngå å eventuelt smitte dette videre, så ta en sjekk og fiks det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Takker for svar Jeg skal innom legekontoret på mandag og få tatt en test. Men er det veldig sannsynlig at det er Klamydia? Inkubasjonstiden er 1-3 uker. Kan det være en annen "vanlig" infeksjon, siden noen av symptomene har forsvunnet etter noen dager etter samleiet? Anonymous poster hash: 0bf23...c16 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Få her inne som kan svare på dette, sjølv ein lege ville ha sett på det først. Poenget; alle som skriv sånne innlegg bør kome seg til legen å ikkje drive å spør folk på nettet om ting svært få har kompetanse til å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå