LPX3MZ7C Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hei Hadde tidligere en ASUS-maskin som ladet opp datamusen mens den var avskrudd, altså at USB-utgangen ga strøm selv om den var slått av (helt av, ikke bare i hvilemodus). Deretter kjøpte jeg en ny ASUS hvor den ikke gjør dette. Det er Windows 8 på forrige maskin, og Windows 10 på denne. Det er fryktelig irriterende fordi den da alltid er tom for strøm når den skal brukes og må lades mens PC-en er på, og det er jo nettopp da jeg har brukt for den. Man kan sette den til lading i stikkontakten, men blir fort til at man glemmer det. Har vært gjennom alle mulige slags innstillinger og forsøkt å justere på ulike ting, men finner ikke noen innstillinger som får den til å gi USB-strøm når den er avslått slik som den tidligere maskinen gjorde. Er det noen som vet hvor man finner disse innstillingene, eller er det ikke mulig å få til dette? Kan det være Windows 10 som ikke støtter dette, eller er det maskinen som utgjør forskjellen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvilken modell er den nye Asus maskinen? Lenke til kommentar
LPX3MZ7C Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Kompakt 14" laptop i elegant hvitt design, ASUS EeeBook E402SA-WX014T, Nye Windows 10, 2 GB RAM og 32 GB lagring Endret 17. juni 2016 av LPX3MZ7C Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Sjekk denne, ASMedia USB 3.0 Battery Charging Support: http://www.tomshardware.co.uk/forum/323750-30-power-turning Vet ikke om laptop har dette. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvordan funker den eebook'en? Lurer på om det duger med 2GB RAM, til neste gang jeg skal kjøpe ny laptop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå