Gå til innhold

Bo alene billigst mulig ?

mix122

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hva man mener med billig. Jeg har betalt i 6,5 år på et lån på 1,25 mill, og på neste avdrag (restlån på 960000) betaler jeg 1841 kroner i rente og termingebyr (effektiv rente 2,44%). Jeg har selv jekket opp terminbeløpet etterhvert som renta har gått ned (og litt ellers også), så betaler 8000 i måneden.

Da må man selvfølgelig legge til forsikring, kommunale avgifter, vedlikehold osv., men det vil nesten aldri være billigere å leie.

Lenke til kommentar

Jeg betalte 5000 for 50 kvm i Trondheim for et par år siden. Møblert leilighet, egen inngang, pent strøk utenfor sentrum. Skjønner ikke folk som på død og liv skal bo i sentrum. Bare bråk og dårlig luft, og det betaler de ekstra for. Makan.

Sant, det er litt bråk og dårlig luft, fordi alle som bor utenfor skal drive å kjøre inn i sentrumsområdene :)

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sett inn en annonse på hybel.no der du gir en god beskrivelse av deg som beboende, og kanskje fisk etter noen som leter etter å starte et kollektiv eller spleise på en større leilighet (så lenge man går ok sammen, er det veldig fordelaktig å være to....i Oslo har jeg "alltid" følt : bo alene = ingen virkelig stue, bo to sammen = stue! (så lenge ikke den ene bor på stua da...gøy for de under 30 :-)).

Hybel.no er gratis i motsetning til Finn Kalvik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...