mix122 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Bo alene eller går det ann å finne en partner og få større leilighet og bo billigere? Hvordan? Sarpsborg/fredrikstad Hva er murligheter Lenke til kommentar
Rockàll Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Førstebud for å bo billig er å bo på ett sted som er ukurant. Det vil i slike områder være mindre press om boenhetene og derav i utgangspunktet enn lavere leie. Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Bor på et sted som er rimelig ikke nytt 4500 husleia +750 strøm 5250,- for en liten hybel 30kvadrat og felles dusj og bad.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Det kan være lurt å sette inn ønskes leid-annonse i lokalavisen. Der treffer du eldre boligeiere uten profittbehov. Har bodd for meg selv til langt under markedspris på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg betalte 5000 for 50 kvm i Trondheim for et par år siden. Møblert leilighet, egen inngang, pent strøk utenfor sentrum. Skjønner ikke folk som på død og liv skal bo i sentrum. Bare bråk og dårlig luft, og det betaler de ekstra for. Makan. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Det kommer an på hva man mener med billig. Jeg har betalt i 6,5 år på et lån på 1,25 mill, og på neste avdrag (restlån på 960000) betaler jeg 1841 kroner i rente og termingebyr (effektiv rente 2,44%). Jeg har selv jekket opp terminbeløpet etterhvert som renta har gått ned (og litt ellers også), så betaler 8000 i måneden. Da må man selvfølgelig legge til forsikring, kommunale avgifter, vedlikehold osv., men det vil nesten aldri være billigere å leie. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg betalte 5000 for 50 kvm i Trondheim for et par år siden. Møblert leilighet, egen inngang, pent strøk utenfor sentrum. Skjønner ikke folk som på død og liv skal bo i sentrum. Bare bråk og dårlig luft, og det betaler de ekstra for. Makan. Sant, det er litt bråk og dårlig luft, fordi alle som bor utenfor skal drive å kjøre inn i sentrumsområdene AtW 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Gangavstand til jobben kan ikke overvurderes. For ikke å snakke om gangavstand til venner. Endret 21. juni 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Eldre par leier ofte ut billigere enn andre kanskje du kan sette inn annonnse i avisen og si at du ønsker å leie til max kr **** Lenke til kommentar
Morten Bergfall Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Sett inn en annonse på hybel.no der du gir en god beskrivelse av deg som beboende, og kanskje fisk etter noen som leter etter å starte et kollektiv eller spleise på en større leilighet (så lenge man går ok sammen, er det veldig fordelaktig å være to....i Oslo har jeg "alltid" følt : bo alene = ingen virkelig stue, bo to sammen = stue! (så lenge ikke den ene bor på stua da...gøy for de under 30 :-)). Hybel.no er gratis i motsetning til Finn Kalvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå