FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Les topic, vil ha anbefalinger, er litt svak på dette feltet [redigert av norsklærer] Hva med dette? Chieftec Noen som vet noe om det? Har bare bilde, klarer ikke få link til microplex, er jo noob vet dere... Endret 24. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 noen som vet om det er uttagbar hk'feste??? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Komplett har dette på ukens tilbud... Dragon Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 For å få med deg linken, så velger du "Open in new window" når du klikker med høyre musetast på linken til kabinettet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Les topic, vil ha en anbefaling, er n00b2kz00r Hva med dette? Chieftec Noen som vet noe om det? HAr bare bilde, klarer ikke få link til microplex, er jo noob vet dere... Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst. Vil forresten føye til at "noob2kzoor" er det aller, aller verste jeg ser på disse sidene. Hvorfor kan du ikke skrive "jeg har liten erfaring på dette feltet" eller lignende? HATER sånne uttrykk. Det ser helt på trynet ut og fra min side er du allerede stemplet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Les topic, vil ha en anbefaling, er n00b2kz00r Hva med dette? Chieftec Noen som vet noe om det? HAr bare bilde, klarer ikke få link til microplex, er jo noob vet dere... Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst. Vil forresten føye til at "noob2kzoor" er det aller, aller verste jeg ser på disse sidene. Hvorfor kan du ikke skrive "jeg har liten erfaring på dette feltet" eller lignende? HATER sånne uttrykk. Det ser helt på trynet ut og fra min side er du allerede stemplet. Hehe, er enig med deg, men vær nå litt snill med gutten menne, chieftec kabinett er veldig gode, har et sånn massivt tårn som vel koster en tusenlapp på komplett, eneste er at strømforsyningen som følger med er ikke så god, og reboot knappen er helt køddet til, når den bare med ei tynn penn eller no Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Jaja, sorry da... Men kan du please hjelpe for det? hva er dette forumet til ellers da? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jaja, sorry da... Men kan du please hjelpe for det? hva er dette forumet til ellers da? Jeg har allerede svart på det du spurte om. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har allerede svart på det du spurte om. HEHE! JA! Du skjønner jo at jeg ikke skal ha et kabinett til 1 mill! ****** assa, skulle ikke vært mulig å kverulere så mye. Jeg som rota litt mellom k og kr. der, du skjønner godt at jeg mener 1000 KR! eller 1k.... Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva med dette? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC31 Må kjøpe strømforsyning i tillegg da, men det har uttrekkbar HK skuff. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har allerede svart på det du spurte om. HEHE! JA! Du skjønner jo at jeg ikke skal ha et kabinett til 1 mill! ****** assa, skulle ikke vært mulig å kverulere så mye. Jeg som rota litt mellom k og kr. der, du skjønner godt at jeg mener 1000 KR! eller 1k.... Du skal bare ha et kabinett, du driter i hvor mye plass det er i det, hvordan det ser ut osv, så lenge det koster under 1000 kr.? Da er vel dette midt i blinken for deg: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Tusen takk for forslag, men tror jeg skal ha litt større enn det. Har vel havnet på denne: Lepont kabinett Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Og "tusen takk for forslag" var ikke til deg bensin.... Endret 24. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst. Trodde k=kilo=1000? Og under 1000 hva, forresten? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst. Trodde k=kilo=1000? Og under 1000 hva, forresten? Kilo er tusen, er det ikke da? Tror du han skal ha kabinett som er under tusen meter? Tusen peniser? Tusen ganger tusen er som kjent 1.000.000. Endret 24. november 2003 av BenSin Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Drit nå i det, fant en test på overklokking.no av lepont kabinettet, ser jo svært bra ut, går nok for dette Lepont test overklokking.no Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tusen ganger tusen er som kjent 1.000.000. Rolig! Ser bare at det står 1k, jeg, men kanskje det har blitt endret? P@yne: Er fint det der! Selv driver jeg og ser på Thermaltake Xaser III V2000, men det er uten PSU, da, til kr. 1662,- (1,662k kr? ) hos MPX. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kjøp et Aopen hq08 (eller noe slikt) på www.pcbutikken.com det koster under 300kr sist jeg sjekket. DEt er maxitower med 300w PSU. Jeg har et slikt og er meget fornøyd. Det har også uttrekkbar hk skuff. 100% verdt pengene Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dette kabinettet er vertfall kult. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dette kabinettet er vertfall kult. Like kult som lungekreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå