Gå til innhold

Nytt kabinett under 1k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les topic, vil ha en anbefaling, er n00b2kz00r :D

Hva med dette? Chieftec Noen som vet noe om det? HAr bare bilde, klarer ikke få link til microplex, er jo noob vet dere...

Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst.

Vil forresten føye til at "noob2kzoor" er det aller, aller verste jeg ser på disse sidene. Hvorfor kan du ikke skrive "jeg har liten erfaring på dette feltet" eller lignende? HATER sånne uttrykk. Det ser helt på trynet ut og fra min side er du allerede stemplet.

Lenke til kommentar
Les topic, vil ha en anbefaling, er n00b2kz00r :D

Hva med dette? Chieftec Noen som vet noe om det? HAr bare bilde, klarer ikke få link til microplex, er jo noob vet dere...

Jeg skal svare på nøyaktig det du spør om: I overskriften din har du skrevet at du ønsker deg kabinett som koster under 1.000.000,-, altså du kan kjøpe hva som helst.

Vil forresten føye til at "noob2kzoor" er det aller, aller verste jeg ser på disse sidene. Hvorfor kan du ikke skrive "jeg har liten erfaring på dette feltet" eller lignende? HATER sånne uttrykk. Det ser helt på trynet ut og fra min side er du allerede stemplet.

Hehe, er enig med deg, men vær nå litt snill med gutten ;)

menne, chieftec kabinett er veldig gode, har et sånn massivt tårn som vel koster en tusenlapp på komplett, eneste er at strømforsyningen som følger med er ikke så god, og reboot knappen er helt køddet til, når den bare med ei tynn penn eller no

Lenke til kommentar
Jeg har allerede svart på det du spurte om.

HEHE! JA! Du skjønner jo at jeg ikke skal ha et kabinett til 1 mill! ****** assa, skulle ikke vært mulig å kverulere så mye. Jeg som rota litt mellom k og kr. der, du skjønner godt at jeg mener 1000 KR! eller 1k....

Du skal bare ha et kabinett, du driter i hvor mye plass det er i det, hvordan det ser ut osv, så lenge det koster under 1000 kr.?

Da er vel dette midt i blinken for deg:

1.jpg

Lenke til kommentar

Trodde k=kilo=1000? Og under 1000 hva, forresten?

Kilo er tusen, er det ikke da? Tror du han skal ha kabinett som er under tusen meter? Tusen peniser?

Tusen ganger tusen er som kjent 1.000.000.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...