Ferrariboy Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hei! Ser at frakten til Norge er £40 på hjemmesiden til Abercrombie & Fitch, og til Sverige er den £10. Til Danmark er den bare bare £5. Om jeg finner en person som kan sende pakken videre til Norge fra enten Sverige eller Danmark, legges det på ny toll og sånt da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Ja, så lenge summen på varen er over 350,- Lenke til kommentar
Ferrariboy Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 Ser nå at tollgrensen i Sverige er på hele 1400 svenske kroner. Må jeg da betale toll om jeg sender den til Sverige og får noen til å sende den videre til meg? Hva om de skriver at det er en gave på pakken? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Fungere kan det nok, men da er du et stykke utenfor hva som er lovlig, og hvorfor gå gjennom så mye styr for å kjøpe varer fra et firma med så elendig rykte? Er som å trille rundt i pels, mange som rynker på nesen over abercrombie & fitch. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fungere kan det nok, men da er du et stykke utenfor hva som er lovlig, og hvorfor gå gjennom så mye styr for å kjøpe varer fra et firma med så elendig rykte? Er som å trille rundt i pels, mange som rynker på nesen over abercrombie & fitch. Tør gjette på at TS ikke er veldig gammel og A&F-logoen er nok det viktigste elementet her ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå