mix122 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hei sann! Har gjordt noe som skulle gå bra! Tatt med meg 9liter / 9 flasker vodka inn i håndbagasje kjøpt på tax free inn til Norge. Jeg ble stoppa og gikk gjennom skann så tok de alle flaskene ut og skrev ned på et anmeldelse. Hun har sagt det var så pass mye at hun måtte sende det videre til politiet og at jeg får en prikk på rullebladet. Lurer på virkelig hvordan jeg skal unngå få prikken på rullebladet? og unngå betale bot! Hva kan jeg gjøre? Hva kommer til å skje? Takk på forhånd får hjelpen/svarene! Btw er 18-åring gammel og alkohol var over 22% Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det er ikke stort å gjøre for å unngå prikk på rullebladet og betale bot, du har jo blitt tatt på fersk gjerning. 8 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hvordan du skal unngå både bot og prikker? Om du ikke kan trylle ligger du tynt ann. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Prikker på rullebladet? what? Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Lurer på virkelig hvordan jeg skal unngå få prikken på rullebladet? og unngå betale bot! Hadde du spurt for noen dager siden, skulle du fått en bombesikker oppskrift. Men nå er det for seint. 5 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Lurer på virkelig hvordan jeg skal unngå få prikken på rullebladet? og unngå betale bot! Hadde du spurt for noen dager siden, skulle du fått en bombesikker oppskrift. Men nå er det for seint. Er interessert i den oppskriften! =D Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 16. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2016 Noe sier meg at den går ut på å ikke ta med ting ulovlig inn i landet. 11 Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Som hva da ? Lurer på virkelig hvordan jeg skal unngå få prikken på rullebladet? og unngå betale bot!Hadde du spurt for noen dager siden, skulle du fått en bombesikker oppskrift. Men nå er det for seint. Endret 16. juni 2016 av mix122 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Noe sier meg at den går ut på å ikke ta med ting ulovlig inn i landet. At du deltar her, er rått parti, Emancipate! Endret 16. juni 2016 av Vox_populi 1 Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 Lol Som hva da ? /facepalm Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Noe sier meg at den går ut på å ikke ta med ting ulovlig inn i landet. At du deltar her, er rått parti, Emancipate! Hehe, jeg smug-ler litt for meg selv. Endret 16. juni 2016 av Emancipate 9 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Nå er du blitt til en mann. Som mann har du begått en straffbar handling og blitt anmeldt. Nå er spørsmålet om du tar straffen som en mann. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Men TS, her er du som sagt fersket, er ikke så mye du kan gjøre med det, ung og dum er et uttrykk av en grunn. Er ikke verdens ende heller. 1 Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 DET ER INGEN SOM HAR HJULPET MEG ENNÅ. det som er skrevet av alle dere er bare piss! og diskusjon ikke svar/hjelp!!! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Du får rettferdigjøre hvorfor vi skal hjelpe deg da? Du har gjort en straffbar handling og blitt fersket, og fra alle andre sitt perspektiv bør du vel gjøre opp for det du har gjort. Hvorfor skal akkurat du slippe unna? 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hva skal du ha hjelp til? Du gjorde noe ulovlig og ble tatt. Premissene kjenner man fra før av, når man velger å ta risken må man også være beredt på å ta støyten om det går galt. "I fought the law and the law won" Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Du har blitt tatt på fersk gjerning og er fint lite du får gjort nå. Eneste alternativet er å nekte å forklare deg i Avhør og satse på at det ikke går til domstolene. Men når saken er så sikker som denne tar nok politiet deg til retten uansett hvor mye du nekter. Uansett er det ikke sikkert du får rulleblad, 9 liter er jo ikke storsmugling så kanskje det blir et forenklet forelegg? Jeg er dog veldig usikker på hvordan straff det er for brudd på tolloven. Endret 16. juni 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 DET ER INGEN SOM HAR HJULPET MEG ENNÅ. det som er skrevet av alle dere er bare piss! og diskusjon ikke svar/hjelp!!! Du er tatt, hva mer er det diskutere? Politiet fungere ikke sånn at siden du er deg så slipper du straff, du får en liten bot og en prikk på rullebladet som en haug andre mennesker i Norge har, hva er så ille egentlig, er ikke som du må sitte et år inne i fengsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå