Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

avhengig av samsoving med gutter


Anbefalte innlegg

Den enkle løsningen: Ligg med dem, så slipper du å bytte dem ut hele tiden.

 

Men selvfølgelig ikke ligg med hvem som helst.

 

Jeg regner med at du kan lese menn ganske greit, så jeg trenger mest sannsynlig ikke å si dette. Men se etter emosjonelle svakheter som empati og behovet om å føle at man betyr noe. Jeg tror ikke du har problemer med å "åpne deg" når du finner en kar som viser empati. Og du "åpner deg" da i den grad at du forteller om hvor vanskelig du har det, og om de fæle tinga du har opplevd. Og du bør åpne deg for ham, for han vil synes synd på deg, og ønske å gjøre ting bedre for deg. Da har du ham allerede på kroken. Ikke spill offerrollen så hardt at det blir gjennomsiktig, men la ham få vite at du trenger ham. Vis at du er takknemlig for at han er der, og at du setter pris på ham. Du trenger ikke engang gjøre det med sex. Bare hold rundt ham og si at han er "god" og at han får deg til å føle deg trygg. Når du sover med ham, så poengter for ham de gangene du sover uten mareritt. Det understreker troverdigheten av at du faktisk trenger ham. Du ser lett om han føler seg bedre av å føle at noen trenger ham, og når du finner slike folk, kan du enkelt bruke dem over lengre tid. De ber om å bli utnyttet, og vil la deg fortsette selv om de innser hva som skjer. Fordi de selv trenger det. Gi ham sex en gang i blant, men ikke så mye at han går lei. Du kan alltids bruke en av historiene dine som begrunnelse til hvorfor du ikke vil ha sex hele tida, og han "forstår".

 

...

Men du vet jo like godt som meg at dette er en midlertidig løsning som kun forskyver problemet. Du er ikke den eneste som sliter med mareritt, og som søker nærhet fremfor sex. Jeg har møtt dere før. Og dere har alltid en trist historie, samt en opplevelse av at livet er tomt og ensomt. Føler du at du noen gang er "ekte" med folk du møter? Eller er du alltid falsk for å bli akseptert? Lar du folk forstå hvor lite du faktisk føler?

 

Du har én eller flere hendelser i livet som du har fortrengt i mange år. Det gjør at du blir emosjonelt avstumpet. Du når ikke dypt i dine egne følelser, og livet blir følgelig tomt og meningsløst.

 

Du sier du ikke har venner. Føler du deg isolert, eller er det ditt eget valg? Har du egentlig flere venner, men ingen du anser som "ekte" venner fordi du selv aldri viser dem hvem du er? Hvorfor er du / gjør du deg utilgjengelig? Er du sykemeldt?

Jeg har en ganske bra jobb. Men sett bort ifra jobb er jeg nokså isolert. Og det er min egen feil. Jobben krever sitt og jeg gidder bare ikke........vil sove og være alene. Men samtidig vil jeg jo ikke det. 

Jeg er desperat, derfor gjør jeg dette. Dere har helt rett, jeg vet jeg kan ende opp med å bli voldtatt. Men ja, det er en sjanse jeg er villig til å ta. 

 

Hadde jeg funnet noen som kom tilbake til meg, kunne det blitt noe mer. Men de drar jo bare sin vei, jeg kan ikke tvinge noen til å henge med meg. 

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli venn med dem først, så de kjenner deg og vet hvem du er, herregud dette er ikke så vanskelig! Du kan ikke dra med deg en ukjent kar hjem og forvente at han skal bry seg om at du vil bli holdt, og du VIL bli voldtatt hvis du fortsetter med å dra med fulle, ukjente menn hjem. Du er en idiot hvis du tror at du kan fortsette å spille rullett uten å bli påvirket!

Jeg skrev akkurat hva du skal gjøre for å få tak i en fast ''venn'' som sover med deg, foretrekker du fremmede ukjente fulle menn så syns jeg ikke synd på deg den dag det går galt!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg funnet noen som kom tilbake til meg, kunne det blitt noe mer. Men de drar jo bare sin vei, jeg kan ikke tvinge noen til å henge med meg.

Vel, om du ikke gir dem noe i retur, hvorfor skal de komme tilbake?

 

Hvorfor har du ikke sex med dem?

 

Og jeg ga deg nettopp en god oppskrift på hvilke personlighetstrekk du bør se etter dersom du vil manipulere noen til å bli.

 

Kort og godt, finn ut hva mannen vil ha fra deg, og bli en kilde for ham til å fylle dette behovet - enten det er emosjonelt eller seksuelt. Er det emosjonelt varer han lengre, så se etter folk med emosjonelle svakheter, og som har et behov for å føle seg verdsatt. Det er så enkelt å tilfredsstille et slikt behov. Bare husk å tydeliggjør at du setter pris på dem.

Lenke til kommentar

 

Hadde jeg funnet noen som kom tilbake til meg, kunne det blitt noe mer. Men de drar jo bare sin vei, jeg kan ikke tvinge noen til å henge med meg.

Vel, om du ikke gir dem noe i retur, hvorfor skal de komme tilbake?

 

Hvorfor har du ikke sex med dem?

 

Og jeg ga deg nettopp en god oppskrift på hvilke personlighetstrekk du bør se etter dersom du vil manipulere noen til å bli.

 

Kort og godt, finn ut hva mannen vil ha fra deg, og bli en kilde for ham til å fylle dette behovet - enten det er emosjonelt eller seksuelt. Er det emosjonelt varer han lengre, så se etter folk med emosjonelle svakheter, og som har et behov for å føle seg verdsatt. Det er så enkelt å tilfredsstille et slikt behov. Bare husk å tydeliggjør at du setter pris på dem.

 

Du, dette er noe  jeg drømmer om hver eneste gang. Jeg håper at det denne gangen skal være en gutt som vil bry seg om meg og være hos meg. En jeg kan kjenne meg trygg på, som jeg kan knulle, lage mat til og ha det fint med. Det må være ett eller annet alvorlig galt med meg og personligheten min som gjør at jeg ikke greier holde på noen. Eneste jeg greier å holde på i noen få timer er altså disse som er fulle nok til å si ja.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

Lenke til kommentar

Hvis du er overvektig må du gjøre noe med det. Endre kostholdet og tren. Gå turer hver dag.

 

Men kanskje du har en normal kropp, men er for lite feminin, personlighetsmessig.

Jeg har møtt damer gjennom dating-apper som har vært pene og som jeg har hatt en grei dialog med på chat. Men når jeg faktisk har møtt dem, så har jeg sett den breikjefta og mannlige holdninga, og jeg orker kun å kaste bort noen få minutter på dem. Det er viktig at du er feminin.

 

Spill "damsel in distress"-rollen. Da tiltrekker du deg menn som vil ta seg av deg.

 

Tenk Snøhvitt.

 

Vær generelt omsorgsfull mot mannen.

 

Hvis du stort sett er isolert, er det godt mulig du er ute av trening på å relatere til andre mennesker.

 

Det er vanskelig å gi deg konkrete råd, fordi jeg vet ikke hvilken personlighet du har uten å ha møtt deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Overvektig? Hva har det med saken å gjøre? Jeg er lita og nett. Og veldig feminin. 

 

Det er nok i hodet defekten ligger ja....

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

 

Ja, i hodet som i at du har bestemt deg for at du ikke får/fortjener bedre.

Lenke til kommentar

 Det må være ett eller annet alvorlig galt med meg og personligheten min som gjør at jeg ikke greier holde på noen. Eneste jeg greier å holde på i noen få timer er altså disse som er fulle nok til å si ja.

 

Det som er gale med deg er at du trur at du skal finne drømmemannen ved å gje uttrykk for at du vil ha sex, dra med deg mannfolket heimatt og deretter ha sex. Du starter forholdet med ein løgn, klart det kjem til å gå rett vest då. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 Det må være ett eller annet alvorlig galt med meg og personligheten min som gjør at jeg ikke greier holde på noen. Eneste jeg greier å holde på i noen få timer er altså disse som er fulle nok til å si ja.

 

Det som er gale med deg er at du trur at du skal finne drømmemannen ved å gje uttrykk for at du vil ha sex, dra med deg mannfolket heimatt og deretter ha sex. Du starter forholdet med ein løgn, klart det kjem til å gå rett vest då. 

 

Jeg vet det

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

Lenke til kommentar

Overvektig? Hva har det med saken å gjøre? Jeg er lita og nett. Og veldig feminin. 

 

Det er nok i hodet defekten ligger ja....

Det har åpenbart noe med saken å gjøre dersom du er det... Jeg måtte spørre.

 

Om det kun er i hodet problemet ligger så har du imidlertid flaks. Det finnes pickup-bøker for jenter. Google, les og lær.

 

Jeg tror det er en eller annen åpenbar detalj du holder tilbake. Om du er ei pen dame som er feminin og omgjengelig så er det ingen grunn til at noen skal forsøke å unngå deg etter å ha tilbragt en natt med deg.

 

Du har heller ikke svart på hvorfor du ikke har sex med dem. Om du lurer folk hjem og lar dem anta at dere skal ha sex, for så å ikke gi dem noe, så er det temmelig åpenbart at de føler seg lurt. Og det er temmelig åpenbart at de ikke er interessert i deg fordi de ikke stoler på deg. Fordi du lurer dem. Åpenbart.

 

Det som ikke er åpenbart er hvorfor du ikke vil ha sex.

Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å forstå at hun ikke vil la hver eneste kar med en pikk stikke den inn i henne, nå må du skjerpe deg 'løgn'. Måten hun går frem på å få hva hun vil ha derimot er idiotisk og vil ikke sikre hva hun vil ha, og ikke vil hun ha tips heller, så kanskje hun heller vil ha bekreftelse fra oss her i tråden? Hun vil ihvertfall ikke ta til seg tips så hun kan få hva hun vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å forstå at hun ikke vil la hver eneste kar med en pikk stikke den inn i henne, nå må du skjerpe deg 'løgn'. Måten hun går frem på å få hva hun vil ha derimot er idiotisk og vil ikke sikre hva hun vil ha, og ikke vil hun ha tips heller, så kanskje hun heller vil ha bekreftelse fra oss her i tråden? Hun vil ihvertfall ikke ta til seg tips så hun kan få hva hun vil ha.

Du antar at hun velger dem ukritisk. Det tror jeg ikke hun gjør.

 

Men du har rett i at hun virker idiotisk, både i hva hun gjør og hvordan hun ser ut til å unngå å ta imot tips.

Lenke til kommentar

 

Oki. nei, dette er ikke noe eksperiment. tusen takk for gode tips, skal ta de til meg og jobbe med meg selv.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

 

 

Har du forsøkt å gi noen en ordentlig sjanse? Hadde noe med ei jente som trakk seg unna hele tiden, utsatte og avlyste dater, men likevel ville ha meg der. Da tenker jeg at hun har et bedre øye til noen andre, og tenker at jeg må gå. Det er ikke sånn du opererer?

Lenke til kommentar

 

 

Oki. nei, dette er ikke noe eksperiment. tusen takk for gode tips, skal ta de til meg og jobbe med meg selv.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

 

 

Har du forsøkt å gi noen en ordentlig sjanse? Hadde noe med ei jente som trakk seg unna hele tiden, utsatte og avlyste dater, men likevel ville ha meg der. Da tenker jeg at hun har et bedre øye til noen andre, og tenker at jeg må gå. Det er ikke sånn du opererer?

 

jeg er en ganske enkel sjel, føler meg mye mer vel med gutter enn jenter. har ikke den typiske jente-mentaliteten med drama, sutring osv. det er ikke meg. Jeg er mer laidback. Vet ikke om det er dét som skremmer de bort, eller hva de er. Jeg er en snill jente. Men jeg har tidligere blitt såret av gutter jeg stolte på og var oppriktig glad i. Kan hende jeg til tider trekker meg litt unna, av frykt for å igjen bli avvist. 

 

Jeg har ordentlig angst for dette med å sove alene. Er livredd for at jeg for eksempel skal dø mens jeg sover. da vil ingen fatte uro før det har gått kanskje 1-1,5 uke. Har jeg noen der med meg vil de varsle familien min. 

Er bare generelt redd. Sliter med mareritt og som sagt, jeg gråter mye og er redd. Det er så mye lettere når jeg har noen der med meg.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

Lenke til kommentar

Å være redd for å dø mens du sover og at ingen finner deg er nok noe du bør snakke med noen om. Hva gjelder din egen løsning på problemet så tror jeg nok kanskje at de som har problemer med å "bare sove" nok er overrepresentert på byen, der du virker å hente dem fra. Det er kanskje en del av problemet. Virker som de er overrepresenter i denne tråden også. 


Anonymous poster hash: 9edac...dc8



Anonymous poster hash: 9edac...dc8
Lenke til kommentar

 

 

 

Oki. nei, dette er ikke noe eksperiment. tusen takk for gode tips, skal ta de til meg og jobbe med meg selv.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

 

 

Har du forsøkt å gi noen en ordentlig sjanse? Hadde noe med ei jente som trakk seg unna hele tiden, utsatte og avlyste dater, men likevel ville ha meg der. Da tenker jeg at hun har et bedre øye til noen andre, og tenker at jeg må gå. Det er ikke sånn du opererer?

 

jeg er en ganske enkel sjel, føler meg mye mer vel med gutter enn jenter. har ikke den typiske jente-mentaliteten med drama, sutring osv. det er ikke meg. Jeg er mer laidback. Vet ikke om det er dét som skremmer de bort, eller hva de er. Jeg er en snill jente. Men jeg har tidligere blitt såret av gutter jeg stolte på og var oppriktig glad i. Kan hende jeg til tider trekker meg litt unna, av frykt for å igjen bli avvist. 

 

Jeg har ordentlig angst for dette med å sove alene. Er livredd for at jeg for eksempel skal dø mens jeg sover. da vil ingen fatte uro før det har gått kanskje 1-1,5 uke. Har jeg noen der med meg vil de varsle familien min. 

Er bare generelt redd. Sliter med mareritt og som sagt, jeg gråter mye og er redd. Det er så mye lettere når jeg har noen der med meg.

 

Anonymous poster hash: 5423e...028

 

 

På meg så virker det som det du trenger å jobbe med er tillit til at noen ønsker å ha deg i livet ditt og ikke bare kaste deg vekk. Det du gjør ved å finne menn på byen som du kan sove med forsterker bare problemet ditt ytterligere, siden du blir avvist av disse etterhvert på bakgrunn av at de som oftest kun er ute etter ONS. Det blir en slags selvoppfyllende profeti.

 

Let etter en du syns er interessant, finn ut om han er oppriktig interessert tilbake, også kan du dele tankene dine rundt frykten du har for å sove alene etc. Hvis det er en bra fyr vil han ta hensyn til deg og dine følelser så lenge du er åpen om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...