Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

avhengig av samsoving med gutter

Anbefalte innlegg

inspirert av tråden "Damer som blir med hjem uten sex" har jeg lyst til å skrive litt om en greie jeg har. jeg er nemlig en av disse jentene som blir med hjem uten sex.

og misforstå meg rett, jeg går ikke inn for å være en luremus, ei heller hinter jeg om at kvelden kan ende med pulings. 

litt om min livssituasjon:

singel og ensom, men sliter med å binde meg ordentlig til noen

nesten ingen venner

sosialt liv tilnærmet null

dater litt nå og da, nettopp blitt dumpet og dypt såret av en fyr jeg var glad i

gjennomtrekk av venner som kommer, blir litt, og stikker ut av livet mitt

det verste jeg vet er å sove alene.

jeg føler meg utrygg. våkner jeg opp på natten kan jeg begynne å gråte av fortvilelse og en intens følelse av total ensomhet. 

skal innrømme at når det står på som verst - drar jeg på byen (alene) for å bevisst komme i kontakt med gutter som jeg kan ta med meg hjem og sove med. 

noen av de blir sure og føler seg snytt, men for mange er det helt ok å bare holde rundt meg, spoone og lose meg trygt gjennom natten.

nå kjenner jeg at tiden er moden for å igjen finne meg noen som jeg kan sove med, men jeg tenker at dette sikkert kan virke utrolig.........rart? ..for mange.

så, hvordan hadde dere reagert i en situasjon som denne, og er dette noe jeg burde slutte med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda. det er flere av disse guttene som kunne ha vært potensielle kjærester. 

men jeg gjør jo egentlig ikke noe galt her. jeg er ikke typen til å ha ONS eller spre bena mine for hvem som helst/folk jeg ikke kjenner godt. om de ikke vil sove med meg kan de jo bare snu på hælen og gå? likevel blir de

Anonymous poster hash: 5423e...028
Lenke til kommentar

men jeg gjør jo egentlig ikke noe galt her. jeg er ikke typen til å ha ONS eller spre bena mine for hvem som helst/folk jeg ikke kjenner godt. om de ikke vil sove med meg kan de jo bare snu på hælen og gå? likevel blir de

Ja, for vi mannfolk er evige optimister, selv om det kun er en liten sjans for å få oss et ligg, så tar vi sjansen, vi lever i håpet til siste stund :p. Men vi kaster ikke bort tiden heller, jeg antar at mannfolkene ikke kommer tilbake for mer "teddy bear".

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Jeg mener du tar feil, vet jeg hadde blitt lettere irritert. Spørsmålet er om det er såppass irritert til å gå med en gang, eller hva. Mange tenker nok at du bare vil ta det sakte, eller at du er nervøs eller noe, tviler på at noen som helst tenker over at det er planlagt.

Lenke til kommentar

Jeg mener du tar feil, vet jeg hadde blitt lettere irritert. Spørsmålet er om det er såppass irritert til å gå med en gang, eller hva. Mange tenker nok at du bare vil ta det sakte, eller at du er nervøs eller noe, tviler på at noen som helst tenker over at det er planlagt.

er du glad i ONS?

Lenke til kommentar

er du glad i ONS?

Nei, synes det er kleint.

Lenke til kommentar

du hadde nok ikke sagt bastant nei om jeg hadde spurt om å få sove på armen din. det hadde du ikke.

men jeg forstår hva du sier og jeg skjønner at jeg er teit. men uansett hvordan jeg formulerer meg så vil jo alltid en gutt tenke hanky panky når jeg sier "sove sammen"

Lenke til kommentar

du hadde nok ikke sagt bastant nei om jeg hadde spurt om å få sove på armen din. det hadde du ikke.

men jeg forstår hva du sier og jeg skjønner at jeg er teit. men uansett hvordan jeg formulerer meg så vil jo alltid en gutt tenke hanky panky når jeg sier "sove sammen"

Nei, av tidligere nevnte grunner. Og vi ønsker heller ikke å være en drittsekk og bare stikke. Det vet du godt, og du utnytter det. Mannfolkene føler seg lurt og du "skjønner ikke" hvorfor.

Klassisk luremus. Jeg synes synd på deg at du sliter sånn med å skape nære relasjoner til mennesker. Du burde jobbe med deg selv og ikke være en serie-luremus, ingenting godt kommer ut av det.

Prøv å finn ut hva det er som gjør det så vanskelig for deg å binde deg til andre mennesker, du har helt klart emosjonelle vansker, luremus atferden og andre emosjonelle krumspring gjør situasjonen bare verre.

Det fyrer kun opp under frustrasjonen.

Bare får å ha sagt det, jeg mener ikke at du skal herved skal pule hver mann du møter. Men få orden på ditt følelsesliv. Ikke bruk menn som koseputer/sutteklut, tror kanskje det ville vært en god ide å ta kontakt med en psykolog som kan hjelpe deg å komme til bunns i hva som egentlig plager deg.

Endret av Uderzo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Tja... Jeg har for moroskyld noen gang foreslått å bare spoone med damer. Hu-hei så månelyst det blir da. Det er to ting som er myter. At damer synes menn med gummi er smarte menn, og at damer aller helst vil spoone.

Men, det er jo bare å være dønn direkte med en eneste gang, at du du vil ha og trenger er å bli holdt rundt. Da trenger ingen føle seg lurt.

Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å få tak i ''menneskelige teddybjørner'' hvis det er det du vil, men det å dra med ukjente menn hjem hele tiden hadde jeg sluttet med hvis jeg var deg, plutselig så har du invitert med noen hjem som ikke tar nei for ett nei. Ikke sett deg i en slik situasjon!

Over til hvordan du får tak i en menneskelig teddybjørn: å gå online er OK, du kan bli bedre kjent med folk før du møter dem og sett opp en såkalt vennskapelig kaffedate så ting ikke blir så høytidelig. Vær helt klar over hva du vil ha. OBS! BLI MER KJENT MED DEM FØR DU TAR DEM MED HJEM.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Den enkle løsningen: Ligg med dem, så slipper du å bytte dem ut hele tiden.

Men selvfølgelig ikke ligg med hvem som helst.

Jeg regner med at du kan lese menn ganske greit, så jeg trenger mest sannsynlig ikke å si dette. Men se etter emosjonelle svakheter som empati og behovet om å føle at man betyr noe. Jeg tror ikke du har problemer med å "åpne deg" når du finner en kar som viser empati. Og du "åpner deg" da i den grad at du forteller om hvor vanskelig du har det, og om de fæle tinga du har opplevd. Og du bør åpne deg for ham, for han vil synes synd på deg, og ønske å gjøre ting bedre for deg. Da har du ham allerede på kroken. Ikke spill offerrollen så hardt at det blir gjennomsiktig, men la ham få vite at du trenger ham. Vis at du er takknemlig for at han er der, og at du setter pris på ham. Du trenger ikke engang gjøre det med sex. Bare hold rundt ham og si at han er "god" og at han får deg til å føle deg trygg. Når du sover med ham, så poengter for ham de gangene du sover uten mareritt. Det understreker troverdigheten av at du faktisk trenger ham. Du ser lett om han føler seg bedre av å føle at noen trenger ham, og når du finner slike folk, kan du enkelt bruke dem over lengre tid. De ber om å bli utnyttet, og vil la deg fortsette selv om de innser hva som skjer. Fordi de selv trenger det. Gi ham sex en gang i blant, men ikke så mye at han går lei. Du kan alltids bruke en av historiene dine som begrunnelse til hvorfor du ikke vil ha sex hele tida, og han "forstår".

...

Men du vet jo like godt som meg at dette er en midlertidig løsning som kun forskyver problemet. Du er ikke den eneste som sliter med mareritt, og som søker nærhet fremfor sex. Jeg har møtt dere før. Og dere har alltid en trist historie, samt en opplevelse av at livet er tomt og ensomt. Føler du at du noen gang er "ekte" med folk du møter? Eller er du alltid falsk for å bli akseptert? Lar du folk forstå hvor lite du faktisk føler?

Du har én eller flere hendelser i livet som du har fortrengt i mange år. Det gjør at du blir emosjonelt avstumpet. Du når ikke dypt i dine egne følelser, og livet blir følgelig tomt og meningsløst.

Du sier du ikke har venner. Føler du deg isolert, eller er det ditt eget valg? Har du egentlig flere venner, men ingen du anser som "ekte" venner fordi du selv aldri viser dem hvem du er? Hvorfor er du / gjør du deg utilgjengelig? Er du sykemeldt?

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Kjæresten min var "evig singel".

Hun hadde lav selvtillit og så på seg selv som stygg og uattraktiv.

Realiteten er at hun er smoking hot og jeg fikk sjokk når jeg fant ei så flott jente som ikke bare hadde en råflott kropp men både var barnløs som meg og en langt mer down to earth og avslappet personlighet (når hun først slapper av) enn de fleste jenter jeg har vært med.

Det er hun selv som underbevisst har holdt menn på avstand, skjult femininitet sin med klær og bygget opp sin egen virkelighet av at ingen ville ha henne.

Det har vært mye arbeid å bygge opp selvtilliten hennes og hun er fortsatt ikke så selvsikker som jeg skulle ønske men hun er langt på vei.

Du skal ikke se vekk ifra at du ligger i samme kategori. I mine yngre dager følte jeg meg også voldsomt ensom som du beskriver men det var før jeg lærte meg å ikke være redd alt mulig. Før jeg turte å ta sjanser uten å overanalysere alt som kunne skje.

Just go for it. Det er ikke så forbannet komplisert å finne noen å være glad i. Klart det er mange tosker som bruker andre mennesker men før eller senere kommer det en kar som er verdt å satse på.

Husk at hvert år som kommer er et nytt år du kan angre på alt du ikke gjorde ifjor.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig med BuffyAnneSummers. Skaff deg heller en god venn. Ellers risikerer du regelrett å bli voldtatt, frykter jeg... av et eller annet usselt mannevesen som føler seg "lurt". Særlig om det er alkohol involvert.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å sove (ja, sove :p ) sammen med en god venninne av det andre kjønn. Blir ofte ensomt om kvelden/natta. Savner kos og varme mye oftere enn sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...