Abigor Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Trenger hjelp, synes det er vanskelig å navigere av en jungel av ulike løsninger hvor ingen synes gode nok. Hvordan får man gaming pc til stua? Nvidia Shield? Steam Link? Intel NUC? Doko? Egenbygget pc? Jeg ønsker å få tilgang til hele film- og musikkbiblioteket fra en stasjonærpc. HDMI-kabel er ikke aktuelt. For film ønsker jeg 4k streaming med dolby hd og dts hd surround. For spill holder det med full hd men gjerne usb-kontrollere. Virker som alle alternativer til å kjøpe ny pc har mangler. Noen streamer bare spill, noen streamer ikke 4k, noen streamer ikke hd surround. Tenkte å kjøpe en billig mini-pc, men så tenkte jeg at det blir jo 2,3,4 eller 5000kr for en pc med dårlig ytelse. Alternativet er å kjøpe en helt ny pc til å erstatte gaming pc og bruke gaming pc til stua. Det er nok det beste valget men da koster deg også skjorta. Hva er best i forhold til pris? Hva er best i forhold til kvalitet? Endret 16. juni 2016 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå