Nemaless Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 alle tar feil, jorda er hverken flat, eller rundt, men jorda er firkantet. dette har blitt påvist av gamle sivilasjoner i flere tusen av år. da de bygde piramider for å prøve å gjennskape hvordan jorda egentlig ser ut. de gamle grekerne viste for lenge siden at jorda var enten trekantet eller firkantet men ville ikke publisere dette da de var redd for å bli flammet til døde Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 alle tar feil, jorda er hverken flat, eller rundt, men jorda er firkantet. dette har blitt påvist av gamle sivilasjoner i flere tusen av år. da de bygde piramider for å prøve å gjennskape hvordan jorda egentlig ser ut. de gamle grekerne viste for lenge siden at jorda var enten trekantet eller firkantet men ville ikke publisere dette da de var redd for å bli flammet til dødeGratulerer. Du har enten rett eller feil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 alle tar feil, jorda er hverken flat, eller rundt, men jorda er firkantet. dette har blitt påvist av gamle sivilasjoner i flere tusen av år. da de bygde piramider for å prøve å gjennskape hvordan jorda egentlig ser ut. de gamle grekerne viste for lenge siden at jorda var enten trekantet eller firkantet men ville ikke publisere dette da de var redd for å bli flammet til døde du må gjerne komme med dine beviser Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 de fleste mennesker er firkantet så det må være rett Forhold deg i det minste seriøst til temaet, om ikke så hvorfor vil du diskutere temaet? Lenke til kommentar
Nemaless Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 hvis du synes mitt syn er useriøst hvorfor vil du diskutere med meg? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 hvis du synes mitt syn er useriøst hvorfor vil du diskutere med meg? Velkommen til diskusjon.no. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 hvis du synes mitt syn er useriøst hvorfor vil du diskutere med meg? Ok, la oss starte med at mennesker har firkantet form. Kan du fremlegge noen beviser på dette? Hvilken korrelasjon har mennerskers form og jordens form? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Dette er vel bare trolling. Useriøse tråder trenger ikke ta opp folks tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg