Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Nøstegt forts... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Fint utsnitt og god komposisjon i V1 som dokumenterer de verneverdige bygningene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Flotte bilder, fint komponert! Viktig dokumentasjon dette.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fin billedserie. Gode utsnitt. Veldig fine omramminger rundt vinduer og dører på disse husene. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Tror jeg følger'n Ragnar og velger meg V1 med dokketeater på på gavelenden. Tenker et kutt til venstre så gult avslutter rekka ut mot venstre. Men det er nok en smaksak det også? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Fredrik , Helene og Roar !!!! Det skjer mye spennende på restaureringsfronten i dette området , sjøbod som er restaurert og som nå huser pub/spisested . Sjøbad som har gjenoppstått . Bergen Gassverker skal også settes i stand , der for øvrig min farfar arbeidet helt til han ble tatt av tyskerne under krigen og sendt til Tyskland hvor han senere døde .Det å distribuere illegale aviser den gang var meget risikabelt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg