Kurt Lekanger Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Denne måneden kårer vi også abonnementet som gir deg mest for pengene.GUIDE: Her er månedens billigste mobilabonnementer Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Kan dere lage en liste som også tar med seg hvilke leverandører som har datatvilling/tvillingkort. Jeg, og sikkert mange andre her bruker mobildata på amdre enheter en telefonen også, og er dermed avhening av dette. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) I kategorien "Mye data" bør dere jo ta med noen aktører som faktisk tilbyr mye data.Selv om de ikke er billige, er de billigst i sin kategori.Telia Smart Total med 40 GB data og gratis datatvilling, med fri roaming i EU koster 699,-For den som trenger 40 GB data er dette billigst, såvidt jeg vet.Telenor har liknende pris på 40 GB, men tilbyr også 60GB for en hundrelapp mer.Det er denne enden av datakvote-spekteret som interesserer meg, og den fortjener mer oppmerksomhet. Telia 40 GB kan prutes ned fra 699 til 559 hvis du ringer dem i stedet for å bestille i nettbutikken. (Mot ett års bindingstid.) Endret 16. juni 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 I kategorien "Mye data" bør dere jo ta med noen aktører som faktisk tilbyr mye data. Selv om de ikke er billige, er de billigst i sin kategori. Telia Smart Total med 40 GB data og gratis datatvilling, med fri roaming i EU koster 699,- For den som trenger 40 GB data er dette billigst, såvidt jeg vet. Telenor har liknende pris på 40 GB, men tilbyr også 60GB for en hundrelapp mer. Det er denne enden av datakvote-spekteret som interesserer meg, og den fortjener mer oppmerksomhet. Telia 40 GB kan prutes ned fra 699 til 559 hvis du ringer dem i stedet for å bestille i nettbutikken. (Mot ett års bindingstid.) Hei, vi vurderer å justere litt på datamengde og hastigheter på i hvert fall "Mye data"-abonnementene til neste gang. :-) 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 En annen ting dere kan gjøre folk oppmerksomme på, er at Hello tar brått 400 kr i overforbruk når man passerer kvotegrensen, mens ICE bare struper hastigheten. Det er en STOR forskjell om man går på kroner og øre foran bruk. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hello er billige, men du må være oppmerksom. Hello er dyre om du ikke er oppmerksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Hei, vi vurderer å justere litt på datamengde og hastigheter på i hvert fall "Mye data"-abonnementene til neste gang. :-) Trenger ikke det. Innfør bare en nye kategori på "ekstra mye data". Du kan takke meg for løsningen senere. Endret 16. juni 2016 av Kron Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 En annen ting dere kan gjøre folk oppmerksomme på, er at Hello tar brått 400 kr i overforbruk når man passerer kvotegrensen, mens ICE bare struper hastigheten. Det er en STOR forskjell om man går på kroner og øre foran bruk. Det samme gjør Chess - går en over, struper de hastigheten. Lenke til kommentar
Xzylion Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 På Hello 10 GB skriver dere: for deg som krever mer enn 10 GB data i måneden. Mer? Er det ikke bare 10 GB da? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hello har også 20 GB data for 400,- I dagens marked er dette et svært godt abonnement som fortjener å nevnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Mange bruker minimalt med datatrafikk siden det finnes trådløse nett overalt. Da er det svært viktig og kunne velge ekstra data om behovet oppstår ved reise i Norge eller utland. Så en oversikt over pakkeløsninger hadde vært på sin plass. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Når ICE nå lanserer sitt eget mobilnett regner jeg med at kundene får god nytte av det i form av store datapakker. ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Kanskje. Men ICE har færre egne basestasjoner og lavere frekvenser med dårligere kapasitet. Om de ikke er i stand til å tilby større datapakker selv, vil de muligens tvinge gigantene Telenor og Telia til å bli konkurransedyktige. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 I kategorien "Mye data" bør dere jo ta med noen aktører som faktisk tilbyr mye data. Selv om de ikke er billige, er de billigst i sin kategori. Telia Smart Total med 40 GB data og gratis datatvilling, med fri roaming i EU koster 699,- For den som trenger 40 GB data er dette billigst, såvidt jeg vet. Telenor har liknende pris på 40 GB, men tilbyr også 60GB for en hundrelapp mer. Det er denne enden av datakvote-spekteret som interesserer meg, og den fortjener mer oppmerksomhet. Telia 40 GB kan prutes ned fra 699 til 559 hvis du ringer dem i stedet for å bestille i nettbutikken. (Mot ett års bindingstid.) Er du kun ute etter data, får du 100GB fra Banzai med 40Mbps til kr 549. Telia nettverk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg vil ringe med den også. Da er utvalget dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg