madman88 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg har hatt en asus zenbook i 1-2 måneder og jeg merker at jeg sliter med å tilpasse meg tastaturet. Jeg jobber en del på pcen der jeg føler at tastene er veldig harde å skrive på som gjør at jeg ikke får noen form for flyt når jeg skal skrive.Hva slags inntrykk har dere av asus sitt tastatur? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Folk bruker forskjellig kraft når dem skriver og for noen må de ha litt motstand. Tastene blir som regel litt mykere over tid hvis du har tid å vente, ellers bytter du bare til bedre tastatur. Vet også om folk som bare legger et USB-tastatur over det bærbare tastaturet. Det er bare å plugge det inn i USB-kontakten. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Folk bruker forskjellig kraft når dem skriver og for noen må de ha litt motstand. Tastene blir som regel litt mykere over tid hvis du har tid å vente, ellers bytter du bare til bedre tastatur. Vet også om folk som bare legger et USB-tastatur over det bærbare tastaturet. Det er bare å plugge det inn i USB-kontakten. bytte tastene? Er det så enkelt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Nå har du ikke skrevet om maskinen din har USB-porter før C-standarden. De aller fleste har de firkantede typene som er i 1,2 og 3 standarden. Da vil et av disse eksterne virke:https://www.komplett.no/search?q=usb+tastatur Endret 17. juni 2016 av vidor Lenke til kommentar
VampireLord Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Jeg har en stor og stygg mening om tastatur på omtrent alle bærbare enheter. Det er noe makkverk. Kvaliteten og livsløpet til et typisk bærbar tastatur er ikke noe jeg har satt veldig pris på selv om prislappen for det er høyt. Jeg skjønner ikke at folk klarer å leve med det, det er primært fordi de fleste aldri har prøvd et skikkelig mekanisk tastatur. Endret 17. juni 2016 av VampireLord Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Og mye pga av mange dårlige tastaturer, kjøpte jeg en bærbar med mekanisk tastatur. Skal bli gøy å prøve det og resten av den for den saks skyld. Edit: Glemte å si det, madamen har en Asus av den litt billige modellen, har prøvd det tastaturet litt og det var ikke så ille å bruke, prisen tatt i betrakning. Endret 17. juni 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hver gang jeg har hjulpet andre med laptopen (som tydeligvis er det eneste vanlige folk har for tiden) og kommer hjem så får jeg ereksjon av hvor utrolig deilig mitt gode gamle tastatur er. 1 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 18. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2016 Nå har du ikke skrevet om maskinen din har USB-porter før C-standarden. De aller fleste har de firkantede typene som er i 1,2 og 3 standarden. Da vil et av disse eksterne virke: https://www.komplett.no/search?q=usb+tastatur Jeg har en helt ny zenbook asus pc. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Madamen hadde en en de første Zenbook, skal ærlig innrømme at jeg ikke likte den så mye da. Men det var mest pga den hersens mouse paden, den var så følsom at jeg fikk hetta av den. Tastaturet var ikke så verst hvis jeg husker rett. Forresten, glemte å legge ved bilde av min bærbare og fruen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå