El Viking Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Kjøler med Silent Viking uten AS i et Chieftec kabinett uten kabinettvifter. Ligger konstant på 50 grader. Er dette bra eller dårlig? Hva har dere? Temp i kassa er rundt 31 grader. Har lest tester hvor de ligger nærmere 43 grader på full load. Ser også at jeg har litt høyere rpm enn de i testen. (ca 120) Dessuten synes jeg den skrangler/durer litt, eller er det bare jeg som har montert litt uforsiktig? -------- AMD XP 1600 Epox 8KHA+ 512 DDR Crucial 80 GB WD 2 MB ATI Rage II+ <--- Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg tror du må bruke AS. Da vil du få lavere temp på prosessoren din. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Du må jo ha kabinettvifter ellers så blir det varmt uansett vilken vifte du bruker ! En helt vanli vifte vil hjelpe ca 7 - 10 i kabinette og kanskje 5 på prosesorren. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 21:45, The_Creator skrev:Du må jo ha kabinettvifter ellers så blir det varmt uansett vilken vifte du bruker ! fordiii?...mmm...??..det....ser pent ut??...høres bra ut?....PC-en tar bruker ikke nok strøm som det er?? Jeg tror jeg til dags dato ikke har sett en eneste en PC som brukes til normal bruk som i noen sammenheng har hatt behov for en kabinett vifte.... Det er jo litt sleivspark å anbefale fyren enda en vifte..dog en stille en..men alikevel noe som vil bråke enda mer..for å senke temperaturen noen lusne grader...når behoves hans ved å kjøpe "silet viking" var å få det stille...ville det ikke vært en idee å bare si: 50 grader er helt ok...dont sweat it. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå