Sentinel Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Hei. Jeg har nettopp formatert og installert windows 98se på nytt. Alt så ut til å være perfekt helt til jeg støtte på et browser problem. Innimellom så tar linkene jeg trykker alt for lang tid å loade. Det virker som om systemet bare fryser seg litt. De kommer etterhvert men ikke i nærheten av så fort de egentlig skal komme. Dette problemet er bare innimellom. Men jeg vet at det er noe galt. Man skal jo ikke trenge å vente på browseren når man bare skal loade en tekst side. Spesielt når siden ligger i bufferen fra før og man sitter på adsl linje. Vet at det finnes trege servere som uansett tar lang tid å loade, men det er ikke dette jeg snakker om. Problemet mitt er der uansett hastigheten på serveren. Noen konstruktive tilbakemeldinger ? [ Denne Melding var redigert av: Sentinel på 2001-10-22 01:29 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Prøv å oppdater til 5.5 Min versjon som fulgte med win200 norsk var ikke god før jeg oppdaterte til 5.5 skal vente en liten stund til før jeg oppdaterer til 6.0. Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 Jeg har prøvd alle browsere opp til 6.0. Har det samme problemet med alle sammen :sad: Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 Jeg prøvde opera. Der er det samme problem bare at jeg får en "svarer ikke" i lukk boksen. Skjønner ikke dette ass. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Ikke lenge siden en annen meldte noe lignende her, og han mente at det kom av adsl-linjen hans (telenor). Vet ikke om det kan være tilfelle her, men det hørtes likt ut Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Bruk et annet OS. Som WinXP eller evnt. Win2000. Win98 og Win98se og WinME er dritt og har masse problemer som ikke M$ ikke gidder og fikse.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå