Lemongrass Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg flytter til Oslo i august og har lyst til å begynne med fotball eller futsal for gøy. Jeg har aldri spilt før og er elendig, så det beste hadde vært et lag som ikke satser og møtes noen ganger i uken for å spille. Eventuelt, hvordan går jeg frem for å finne det dårligste laget i byen som jeg eventuelt kan melde meg på? Jeg er forøvrig 23 år. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Om du ikke har funnet noe enda kan det være en idé å sjekke tabellene til de laveste futsaldivisjonene i området og ta kontakt med lagene der, finnes sikkert noen som bare er med for gøy. Fotball.no er stedet å lete da, der finnes også kontaktinfo for de fleste lagene. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Siden du er 23 og flytter til Oslo, regner jeg med at det er for å studere? Prøv i så fall studentidrettslag. Hvis det er for jobb, er det mulig jobben har et bedriftsidrettslag. Hvis ikke noen av de to er aktuell, var det et godt råd ovenfor å se på lag i lavere divisjoner. Men, som sagt, hvis du er student, får du jo dette med samhold med klassekamerrater dobbelt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå