Cursio Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spill-musikken i NFS:U er så utrolig tøff! Er det en måte å få den ut i mp3er?særlig rappen) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lurer faktisk på helt det samme... Håper noen vet hvordan... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det kommer jo opp navn på artist og sang under spillet. Er jp bare å notere seg det å "skaffe" seg sangene! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det er jo greit nok, men det hadde vært enklere å bare "trekke" den ut på en eller annen måte... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hehe hørte et par av sangene når jeg var på byn her på lørdag, er jo konge sanger til spillet, men i seg selv er de vel bare ok... Det er nok ikke noe lett måte å få de ut av spillet på... så jeg foreslår at du enten laster ned eller kjøper cd'ene til artistene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det finnes ett freeware verktøy som henter ut lydfilene som EA bruker, og som lagrer dem som Wav...derfra er det bare å encode dem til mp3 husker ikke hva det heter i farten, eller om det fungerer på NFSU, det fungerte på NFS HP2... søk på google på "EA trax"+extract eller no slikt så finner du sikkert noe Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lurer på hvorfor NFSU har THX merkingen. Er jo null å stille på når det gjelder lyden og jeg synes ikke den er så forferdelig bra. Musikken derimot, er utrolig passende. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 bruk et lydprogram og ta det opp er en mulighet. fks conic fondery soundforge eller hva det heter. Bare still musikken opp og effekter og alt annet ned i spillet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171887&hl=rippe Se linken i første post Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lurer på hvorfor NFSU har THX merkingen. Er jo null å stille på når det gjelder lyden og jeg synes ikke den er så forferdelig bra.Musikken derimot, er utrolig passende. THX har gått inn med en del større spillprodusenter for å lage en standar på lyden. sånn at man ettervert kan kjøpe seg et lydkort som støtter THX å kunne spille de fleste spill i 5.1 DD Uten problem med format støtte å greier. At den ikke er spess bra kan komme av mange ting. Spesielt hva slags hardware du kjører den gjennom. Den er nok blandt det beste når det gjelder kanalseperasjon, dynamikk og de andre tinga THX står for. Tviler på at THX lar et av lanserings produkta kommer ut med dårlig lyd. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Huff, blir så lei av spillmusikken, sjøl når det er såpass mye som i NFSU. Nei, jeg klæsjer heller inn min egen musikk. Heavy metal! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 THX har gått inn med en del større spillprodusenter for å lage en standar på lyden. sånn at man ettervert kan kjøpe seg et lydkort som støtter THX å kunne spille de fleste spill i 5.1 DD Heeey, tøft! Da får jeg endelig utnyttet THX-sertifiseringen på lydkortet og høyttalerne mine! Skulle bare ønske at DVD Audio-lydstandarden ble brukt i spill. Det hadde vært virkelig rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå