Gå til innhold

Spill-musikken i NFS:U

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det finnes ett freeware verktøy som henter ut lydfilene som EA bruker, og som lagrer dem som Wav...derfra er det bare å encode dem til mp3 :)

husker ikke hva det heter i farten, eller om det fungerer på NFSU, det fungerte på NFS HP2...

søk på google på "EA trax"+extract eller no slikt så finner du sikkert noe :)

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor NFSU har THX merkingen. Er jo null å stille på når det gjelder lyden og jeg synes ikke den er så forferdelig bra.

Musikken derimot, er utrolig passende.

THX har gått inn med en del større spillprodusenter for å lage en standar på lyden. sånn at man ettervert kan kjøpe seg et lydkort som støtter THX å kunne spille de fleste spill i 5.1 DD :woot: Uten problem med format støtte å greier.

At den ikke er spess bra kan komme av mange ting. Spesielt hva slags hardware du kjører den gjennom. Den er nok blandt det beste når det gjelder kanalseperasjon, dynamikk og de andre tinga THX står for. Tviler på at THX lar et av lanserings produkta kommer ut med dårlig lyd.

Lenke til kommentar
THX har gått inn med en del større spillprodusenter for å lage en standar på lyden. sånn at man ettervert kan kjøpe seg et lydkort som støtter THX å kunne spille de fleste spill i 5.1 DD :woot:

Heeey, tøft! Da får jeg endelig utnyttet THX-sertifiseringen på lydkortet og høyttalerne mine! :w00t:

Skulle bare ønske at DVD Audio-lydstandarden ble brukt i spill. Det hadde vært virkelig rått! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...