Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil date! Men...

Anbefalte innlegg

...jeg vil ikke bruke sosiale medier. Jeg har prøvd, og det er virkelig ikke min greie. Føler meg overhodet ikke komfortabel med den form for kommunikasjon. Prøvde Tinder for eksempel. Det var tre sveip det, og så fant jeg broren min, og eksen min og blæh..... Så, hvordan skaffer jeg meg dates utenom alle disse sjekke-applikasjonene? Jeg er ikke typen til å spørre menn på gata heller akkurat. Jeg er relativt nysingel, og har sittet å deppet lenge nok. Er sulten på nye bekjentskaper. What to dooo?

Anonymous poster hash: de381...ade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha, du har ikke bare tenkt på å gå ut på klubber osv? Selv synes jeg det er en mye dårligere idè enn sjekke-applikasjoner.

Hva med en mellomting? Delta i diverse normale aktiviteter, bli kjent med folk der og eventuelt ta det videre. Det optimale er jo å dra en plass hvor andre har samme interesser som deg selv, eller hva?

Lenke til kommentar

Sett deg på et biobliotek og prøv å egle deg inn på noen som leiter i en seksjon du også har en interesse for.

Om du er søt, funker det. Og enhver mann på et bibliotek er et potensielt geni, så du har gode odds for å finne en, om ikke annet, interessant mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du har jo hele diskusjon.no full av menn som garantert vil sette pris på en oppegående fruentimmer som deltar i diskusjonene. Vips, så ligger du med en fin fyr.

Sånn ellers så fungerer det i virkeligheten også. Det å bare være sosial og å være seg selv.

Lenke til kommentar

Som dame får du veldig mye gratis, og man trenger normalt ikke å løfte en finger. Men hvis du vil gjøre en innsats selv, og ikke vil bruke apper eller sosiale medier, så må du nesten kompensere for det ved å være mer kontaktsøkende irl, være tilgjengelig osv. Dra ut på byen, på fester, andre sosiale happenings.

Lenke til kommentar

Default som dame er at du skal ha plagsomt mange tilbud uten å gjøre noe som helst annet en å bevege deg utenfor døra di.

Det er nok desperate mannfolk på dette forumet til at du kan få i pose og sekk. Du kan sende ei melding til han fyren som postet om å dra til Red Light District. Han blir nok mer enn gjerne med på en date eller to.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Er du student? 

Jeg tenker at første bud er å være så mye som mulig i et miljø som har den type gutter du ønsker å møte slik at du maksimerer sannsynlighetene for at noe skjer.

Jeg tok kontakt med min nåværende kjæreste når hun satt på en kafe og leste en bok. Har møtt rikelig med jenter i hverdagslige situasjoner før dette. De aller fleste sier at de aldri har opplevd å bli sjekket opp på dagtid i Norge, så ikke hør på de som sier at det er vanlig.

Å gå ut på byen er også smart. Kan fint møte en bra fyr der. Det var slik alle mine tre nærmeste kamerater fant sin kjæreste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...