Gå til innhold

EVGA Geforce GTX 1080 SC (SuperClocked) - Plast rundt skruene?


Anbefalte innlegg

Jeg (og sikkert mange her) har nå mottatt sitt GTX 1080 SC fra EVGA via Komplett.

 

Jeg visste på forhånd ved å lese anmeldelser fra Newegg at kortet er veldig pakket inn i plast, og det kunne være vanskelig å få vekk plasten fra områdene rundt skruene.

 

Jeg vil bare bekrefte at jeg (og andre her på forumet) har opplevd det samme. Du må faktisk skru opp skruene rundt om kring på kortet med en veldig liten bits, så du kan fjerne plasten helt.
23 skruer tilsammen.

 

Her er bilder av kortet med bilder av plasten blant annet.

 

http://imgur.com/a/K1mk2

 

Kortet fungerer ellers bra. Har en idle-temperatur på 38 grader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme på mine kort, legger ved at bakre vifte på begge kortene tar borti svart tape som holder viftekabler så viftene tikker. 

Prøvd å dytte inn tapen, tiden vil vise om det holder. 

 

Så disse EVGA kortene skimper på kvaliteten! War du gav skryt til 900 serien til EVGA gjorde du ikke?

Lenke til kommentar

Legger med at ene kortet ha sinnsyk CW, så mye at det ikke kan brukes.

Litt skryt av 7 og 9-serien ja, iallefall best på alle måter i forhold til de andre på markedet.

For eks msi støyet mindre, men 2 kort sammen så støyet de mer osv, da ble det helst og flest evga.

 

På 1080 er jeg usikker, 2x evga sc støyer mer en 2x fe, nvidia har gjort mye rett på stockkjøleren.

Men jeg folder bare, blir en helt annen belastning en normal bruk.

Lenke til kommentar

CW er iallefall uakseptabelt. Blir vel en RMA da?

 

Jeg driver å fisker etter informasjon om de nye kjølerene, så jeg vet mer hva man bør velge når 1080Ti/Titan kommer. Nye til MSI får mye skryt da, og jeg skal ikke ha SLI uansett neste gang - kun singel kraftig kort per maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...