chuck1234 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Hei. Noen som vet om noen nettsider/forum der man kan selge godteri? har en del godteri jeg vil bli kvitt. Endret 15. juni 2016 av chuck1234 Lenke til kommentar
chuck1234 Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Finn dått no takk, men jeg har prøvd der uten lykke, ikke noe annet salgsforum? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 spørs jo hva det er. er det store kvantum med uåpne bokser ( type som man selger/fyller på med i butikk ) kan det jo kanskje selges til en forhandler. Selv kjøper jeg i ny og ne litt snacks og godt på nettet, men ikke fra privatpersoner Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Finn er jo ett salgs forum for salg Men facebook har gjerne diverse kjøp og salg grupper i ditt område, verdt å prøve der. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Det er nok ikkje så veldig mange som handler diverse sjokolade frå privatpersonar. Og i alle fall ikkje frå ukjente folk. Så eg tenker at du nok lettast finner kjøparar ved å bruke facebook eller på anna måte annonsere blant dine venner og bekjente. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Om det er snakk om større mengder så kan mattilsynet nekte deg å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå