Kazuo Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Norge er en rettsstat - det betyr at du skal slippe å ta slike avgjørelser selv. Domstolen gjør dette for deg. Ikke mye rettsstat når en mann som var med å drepe 2 små jenter og voldtok dem er ute blant mennesker nå. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Vel, det er en sterk seksuell drift og en manglende evne til å sette seg inn i eller bry seg om andres situasjon, er det ikke? Husker jeg så en dokumentar av Louis Theroux om pedofile og jeg fikk tross alt en del sympati med noen av de. De vet at det de har lyst til er galt, og de kjemper hardt for å unngå fristelsen og heller leve et normalt liv. Jeg tror mange av de er ganske syke. Da har jeg et større problem med folk som f. eks gjør blind kaldblodig vold eller særdeles skrupperløse voldshandlinger mot uskyldige mennesker og 3. person uten at de selv egentlig tjener noe på det. Slike mennesker totalt blottet for empati kan en egentlig bare fjerne. Jeg føler at slike handlinger kommer fra et styggere sted enn de av seksualforbrytere da de tross alt har et personlig motiv. Nå må dere ikke misstolke meg og tro at jeg på noen som helst måte støttet pedofili. Pedofile og seksualforbrytere av grov sort bør bures inne for lang tid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå