AfterGlow Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 E3-messen bød på et langt klipp fra Horizon Zero Dawn.Se den nye videoen av Killzone-utviklerens åpen verden-spill Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Utrolig synd det er eksklusivt. Får aldri prøvd det, ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ble aldri helt bergtatt av dette før denne gjennomgangen her. Ser veldig bra ut og spillmekanikken ser veldig stødig og godt sammenskrudd ut Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Synes det ser dritkjedelig ut. Dette kommer sikkert til å bli som Killzone. Ser bra ut, men rett og slett kjedelig. 2 Lenke til kommentar
Pistasjmustasj Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Synes det ser dritkjedelig ut. Dette kommer sikkert til å bli som Killzone. Ser bra ut, men rett og slett kjedelig. Jeg synes omvendt, Killzone har aldri appellert til meg fordi det ser rett og slett litt kjedelig ut.. Dette derimot, holy shit det ser gøy ut. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Alltid hatt tro på dette spillet, og ble ikke mindre lysten på det nå heller :-) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hmm. Er det Killzone- folka som lager dette? Hadde jeg ikke trodd. Dette ser jo gøy ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Guerrilla har nok hatt godt av å løsrive seg fra Killzone-formelen. Selv likte jeg Killzone 2 og 3 ganske godt i grunn. 1`ern hadde potensiale men den svake hardware i PS2 leverte rett og slett ikke der. Shadow Fall ble ødelagt av være COD`ifisert og det faktum at det var en lanseringstittel, hadde nok hatt veldig godt av ett halvt års tid med bugfix og polering. Tyngden og kraften rundt våpen var fatalt eliminert bort, og det var jo nettopp dette som var styrken til 2 og 3... Flott og freidig grafikk var det..men det var lite Killzone å skimte. Endret 17. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Dette spillet gjør meg føle som en old fart som ser Pokemon for første gang. Wtf er det? Er det et dyr? er det en robot? Er det en fantasi skapning? Hva i helvete er driten der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå