Pande Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Hi, Low Ki... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ser man det - nok en hi-ki. Blir jo litt nysgjerrig på hva det er som lyser inni det digre svarte hølet? Forstår jo at du foretrekker hvit bakgrunn på dette der jeg ville hatt grå og attpåtil tatt en liten jafs nede for å få diagonal mellom kortside og langside som muligens kunne økt spenningen bittelitt til? Men når det er sagt så funker jo bildet bra som det er det. Det er bare meg som gjerne vil ut å ri på mine kjepphester. Hva titter'n på hjørnet holder på med tier historien klokelig om. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Et bilde som i sin enkle, men fortellende versjon passer utmerket i sin svært lyse, sv/hv-utførelse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 Takker for kommentarer:-) Kunne nok latt det bli enda svartere i "bekkmørtna", men lot det være litt igjen for og pirre nysgjerrigheten..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg