Gå til innhold

Øyehvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit med øyehvil, men da bør du vel løfte blikket og ikke se ned i det møkkahølet der.

Men det var jo der og det gil bildet dybdefølelse sammen med beskjæringen oppe.

Skabberakelet av et gjerde drar blikket innover mot bildesentrum og da får man fort øye på fjellknausene uti badevannet der også - eller er det for kaldt enda?

Scrolla opp for å sjekke om det funka med kondensstripa ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet - og det gjør det om det skulle være ønskelig.

Da senkes også blikket og man får raskere øye på alle attributtene uti vannet der.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit med øyehvil, men da bør du vel løfte blikket og ikke se ned i det møkkahølet der.

Men det var jo der og det gil bildet dybdefølelse sammen med beskjæringen oppe.

Skabberakelet av et gjerde drar blikket innover mot bildesentrum og da får man fort øye på fjellknausene uti badevannet der også - eller er det for kaldt enda?

Scrolla opp for å sjekke om det funka med kondensstripa ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet - og det gjør det om det skulle være ønskelig.

Da senkes også blikket og man får raskere øye på alle attributtene uti vannet der.

Roar

Møkkahøl?  Av og til Roar så ser ikke vi det samme, det må være stien du mener :)...må jo se hvor jeg går...kan bli (nei, det ville blitt helt sikkert) fatalt å gå seg utfor kanten...der er det rett ned i havet.  Kanskje legger jeg ut et bilde i morgen så du får se hvor bratt det er.. ;)

Vurderte litt denne kondensstripa, og ser nå at det faktisk ville blitt bedre å la den gå ut på øvre ramme.

Takk så mye for kommentar! :D Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar

Fin komposisjon der gjerdet og stien leder blikket mot sjø og fjell i syningom. Myrulla bidrar positivt.

På neste bilde poserer du vel på Johan Skytt steinen :)

Mvh Oddmund

De er ekstremt mye fin myrull i år. :)

Jeg har allerede et bilde av meg på Johan Skytt steinen her på Kritikken et steds, så det blir ikke et bilde av den i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og stemningsfullt landskapsbilde med en flott forgrunn hvor gjerdet og stien er flotte ingredienser .

Samt en fin bakgrunn med havet og fjellrekken .

Flystripen ble det ekstra lille krydderet .

Fin komp ,skarphet , farger og lys .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...