Star Fox Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Fyrstelig Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Hei! Det går an å justere fargen på bakgrunnen som bildet blir presentert på. Når f.eks himmelen som her nesten går i ett med bakgrunnen, er det greit å forandre litt på bakgrunnsfargen. Dette gjør du under avanserte valg i det du legger inn bildet. Du kan også gjøre det i etterkant ved å gå inn via endre-knappen. På dette staslige bildet ville jeg tatt og kuttet omtrent 2/3 av himmelen. Du kan prøve og se hva du synes. Ellers ville jeg også tatt et lite kutt på venstre side, rett innafor treet som er akkurat i kanten. Og hvis en skal være SKIKKELIG pirkete, så kan du klone bort det hvite rusket på venstrekanten. Lag gjerne en V2 og legg ut Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Hei! Det går an å justere fargen på bakgrunnen som bildet blir presentert på. Når f.eks himmelen som her nesten går i ett med bakgrunnen, er det greit å forandre litt på bakgrunnsfargen. Dette gjør du under avanserte valg i det du legger inn bildet. Du kan også gjøre det i etterkant ved å gå inn via endre-knappen. På dette staslige bildet ville jeg tatt og kuttet omtrent 2/3 av himmelen. Du kan prøve og se hva du synes. Ellers ville jeg også tatt et lite kutt på venstre side, rett innafor treet som er akkurat i kanten. Og hvis en skal være SKIKKELIG pirkete, så kan du klone bort det hvite rusket på venstrekanten. Lag gjerne en V2 og legg ut Takk for gode tips. Jeg får se om det blir en v2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg