Marinius Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Etter å ha lest de siste testene av denne, så sikler jeg fælt på den! Andre enn meg som tenker det? Hva mener folk om telefonen? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Titta litt på den selv, MEN noen ting jeg ikke liker da seff -Ikke UFS 2.0 -Ikke Avtagbart batteri -Fingeravtrykk leseren på baksiden Lurer litt på om jeg venter og ser hvordan Note 7 blir. hmmm Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ser nice ut, men jeg lurer litt på størrelsen. Blir kanskje litt i overkant? Eller kanskje man venner seg til det? Lenke til kommentar
tav1984 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Vurderer denne selv...Ser nice ut ja... Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Har selv p9 pluss og uten tvil den beste telefonen jeg har hatt... Leveres med case som garantert brukes siden det er såpass tynt, flotte bilder og lynrask telefon. batteritiden er bra selv om jeg personlig skulle ønske meg en litt tykkere telefon med 4000 mAh batteri for reiser ol, men daglig normalt bruk holder den i 2 dager med dual sim så det er bra.... Byttet luncher på min men huawei sin er langt fra dårlig den heller bare synd det er så liten støtte for 3d tuch men huawei bør vel lage flere apper til oss som støtter dette... Fingeravtrykk leseren er perfekt plassert og virker hele tiden samt er lynrask, igjen skulle jeg ønske utvidet funksjoner slik at den også kunne brukes til mere feks å skrolle sider på aviser ol. Ellers virker telefonen robust og er svært lekker å se på... Endret 31. juli 2016 av jan-otto 1 Lenke til kommentar
tav1984 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Har selv p9 pluss og uten tvil den beste telefonen jeg har hatt... Leveres med case som garantert brukes siden det er såpass tynt, flotte bilder og lynrask telefon. batteritiden er bra selv om jeg personlig skulle ønske meg en litt tykkere telefon med 4000 mAh batteri for reiser ol, men daglig normalt bruk holder den i 2 dager med dual sim så det er bra.... Byttet luncher på min men huawei sin er langt fra dårlig den heller bare synd det er så liten støtte for 3d tuch men huawei bør vel lage flere apper til oss som støtter dette... Fingeravtrykk leseren er perfekt plassert og virker hele tiden samt er lynrask, igjen skulle jeg ønske utvidet funksjoner slik at den også kunne brukes til mere feks å skrolle sider på aviser ol. Ellers virker telefonen robust og er svært lekker å se på... Herlig. Tror jeg må bestille meg en sånn. Du? Kan man legge inn to fingeravtrykk? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 sikler på denne jeg også,står vel i mellom denne og s7 edge Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Går ann å legge til flere brukere ja.... Vurderte også s7 edge men valgte p9 pluss pga metall bakside kontra glass, synes s7 edge er en lekker telefon men p9 pluss er jaggu ikke langt unna.... Det som overrasker er huawei sin lancher som er endel forskjellig fra det jeg er vant til fra samsung,sony og lg er at den er praktisk og smart så jeg bytter endel imellom den jeg har lastet ned og originalen uten at jeg kan si hvem som er best..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå