oblivian Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hei, Er på jakt etter noen som leier ut distribuert/kontroller basert WIFi-anlegg på arrangements basis. (Mini The Gathering) Er det noen som vet om bedrifter som driver med dette i Oslo-området? Altså utstyr, oppsett og support. Takk for tips! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Fant denne stakkaren fra 2004 Søkte rundt en stund og fant noen som virket litt useriøse/ uproffe og et sted i Stavanger, men så skulle jeg til å gi opp og vipps http://datek-inst.no/wireless_network/utleie/ Håper det hjelper 1 Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Fant denne stakkaren fra 2004 Søkte rundt en stund og fant noen som virket litt useriøse/ uproffe og et sted i Stavanger, men så skulle jeg til å gi opp og vipps http://datek-inst.no/wireless_network/utleie/ Håper det hjelper Ah, perfekt! Akkurat det jeg er på jakt etter. Tusen takk for tips. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 En annen leverandør er snorlaus.no Hvis det er et arrangement i regi av en ideell aktør (altså uten profitt) kan det være en ide å gå andre veier for å få sponsa dette. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 En annen leverandør er snorlaus.no Hvis det er et arrangement i regi av en ideell aktør (altså uten profitt) kan det være en ide å gå andre veier for å få sponsa dette. Hei, takk for enda et tips. Vel, arrangementet er ideelt, dvs. skal hjelpe gamle mennesker og komme seg på nett, bruke nettbank, Facebook, osv. Men selve arrangøren er ikke en ideel org. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Datek kjører utstyret sitt av Avantis Distrubisjon AS. Hvis det er snakk om ett event av litt størrelse kan du evt ta kontakt med Avantis - om lån/leie av Fortinet (Meru) produkter. Fortinet stilte med utstyr på både Xgames og The Gathering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå