Pronto Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Når jeg bruker MSM Messenger er jeg plaget av at jeg hører med selv som ekko når jeg snakker i mikrofonen. Har prøvd både hodetelefon m/mic og løs mic. Jeg bruker Messenger 6.1 Er det noen som har hatt dette problemet og funnet en løsning. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er fordi han/hun du snakker med bruker høyttalere. Da hører du deg selv gjennom mottakerens høyttalere. Lenke til kommentar
svalset Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det siste svaret har jeg liten tro på, jeg har akkurat det samme problemet, for det som skjer er med en gang man setter igang lydsamtale så endres hele lyden på pcen, det vil si, etter en lydsamtale, så er det ekko i musikk avspilling også.. Utrolig irriternde!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Det siste svaret har jeg liten tro på, jeg har akkurat det samme problemet, for det som skjer er med en gang man setter igang lydsamtale så endres hele lyden på pcen, det vil si, etter en lydsamtale, så er det ekko i musikk avspilling også.. Utrolig irriternde!! Man får ekko når mottakeren bruker høyttalere, det har jeg opplevd selv. Men om dette gjelder trådstarter vet jo ikke jeg. Jeg gikk utifra det var det som var problemet. Endret 25. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hmm, jeg anbefaler programmet ventrilo for å snakke over nett, men da trenger man en server da.. men tilgjengjeld fungerer dette utrolit bra Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det som strongbad sier her har jeg selv opplevd. Selv brukte jeg et program som het roger wilco eller noe. det funket bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå