Gå til innhold

Interrail!

Anbefalte innlegg

Hei :) Tenkte meg en ferie alene nå ganske snart, og da virket interrail litt spennende(ønsker egentlig å ende opp på en strand i Spania etterhvert)

I den sammenheng lurer jeg på om alle togene er gratis når man har slikt pass?

Kan man virkelig bare hoppe av og på hvor man vil?

Ellers hadde det vært kult å høre fra andre som har gjort det same, spesielt folk som har dratt alene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja alle tog er virkelig "gratis" når du har betalt for billetten. Det eneste som kan forekomme av ekstra kostnader når det gjelder tog er strekninger som må eller bør reserveres pga stor pågang, det hender av og til i høysesong i Vest Europa. Husk at det er helt vanvittig mye dyrere å reise i Vest enn Øst, og å ende opp på en strand i Montenegro, Albania eller Helles hvor det ikke er nordmenn overalt også er rimelig kult  :) Mye å se på på vei ned også. 

Lenke til kommentar

Ja alle tog er virkelig "gratis" når du har betalt for billetten. Det eneste som kan forekomme av ekstra kostnader når det gjelder tog er strekninger som må eller bør reserveres pga stor pågang, det hender av og til i høysesong i Vest Europa. Husk at det er helt vanvittig mye dyrere å reise i Vest enn Øst, og å ende opp på en strand i Montenegro, Albania eller Helles hvor det ikke er nordmenn overalt også er rimelig kult  :) Mye å se på på vei ned også. 

Sikkert ikke dumt å reise i Øst, men av en eller annen grunn trekkes jeg litt mer vestover, men absolutt et godt forslag som skal vurderes :)

Lurer også på å bare ta meg en charter-ferie, ser for meg at det kan bli litt ensomt å reise så lange distanser om man ikke blir kjent med folk underveis, men tur blir det uansett! Bare synd at ingen har mulighet for å bli med..

Lenke til kommentar

Eh, "ganske snart" - hvis det er før det j**** sirkuset nede i Frankrike er slutt, vil jeg anbefale å vente med Frankrike/Spania til de har spilt seg ferdig. (Evt. i nødsfall bruke et/to tog som bare reiser tvers gjennom Frankrike, slik at man minimaliserer kontakten med de mentalt infiserte...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...