kizzykazz Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Heisann, er på jakt etter smarte løsninger for walk-in closet som ikkje koster skjorta.Boda er ca 3-4m2 stor. Har behov for stang type 1-2m lang som man kan justere til riktig bredde for å henge skjorter, bukser etc på. Denne var tiltenkt på feltet som er markert rødt. I tillegg skohylle til å ha under denne og kanskje litt oppbevaringsplass ellers. Per dags dato er det innreda med gamle kjøppenskap og kjøkkenbenk, dette har eg tenkt å ta ut, men kan kanskje brukast til noko lurt? Det er også eit ELFA system der, markert med gult, likner på bilde på toppen her: http://no.elfa.com/site/no/nor/produkter/classic/hyllesystem Dette har plater skrudd fast i knektene som held platene, ikkje veldig pent synes eg. I tillegg er det skrudd i skruar for å henge jakker/bukser i.. På platene er det lagra sko og diverse ting i dag, ikkje veldig pent akkurat. Børr man ha skap for å verne kle mot støv etc? Dersom nabo røyker så siv røyklukta inn via ventilasjon sidan vi har felles ventilasjon oppover... Så kunne vert greit, men boda er veldig lita for skap med dører. Anyways, open for tips og triks. Lys er også viktig, det er per dags dato kun ei lampe fra 90-tallet på vegg over dør inn til boda. Om de har bloggar/guider/bilder av andre walk-in closets/boder som er velorganisert så kan eg sikkert få gode tips derfra også. Takk for alle svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå