jkarlsen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Tenker å kjøpe meg en rimelig tablet. Kommer nok hovedsakelig til å brukes til onenote. Hadde vært greit om den er brukbar til å tegne på. Er mye å velge mellom, og vet ikke helt hva jeg skal se etter. Hadde vært greit med noen anbefalinger. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Billigst som overhodet mulig? Eller en helt grei en? Lenke til kommentar
jkarlsen Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Billigst som overhodet mulig? Eller en helt grei en? Tenkte meg mellom to og tre tusen. Noe greit i den prisklassen? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Tenk igjennom hva du ønsker av skjermstørrelse, merke, lagringskapasitet osv. http://www.prisjakt.no/list.php?l=279081 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Er det absolutt Onenote du skal ha så vil jeg anbefale noe som faktisk kjører Windows. Er ikke fullverjsoner det som er tilgjengelig mobilt, og f.eks integrasjon med outlook får du ikke. Jeg anbefaler at du holder deg unna alt som har en CPU lavere enn atom x5 (dvs ikke f-eks z3700), og ikke gå under 2GB RAM. Helst 4GB. Let på finn etter en billig Surface. Pro 2, Pro 3 (kanskje), eller 3 burde du kunne finne i (ytterste del av) den prisklassen. Eventuelt lokale elektrobutikkers demo/billigkroker - jeg kjøpte en Surface 3 + tastatur + penn til 3200 på en Expert, og lokale Lefdal har demo av Pro 2 til 4500. Veeeldig populært å ha lagerrydding på Surface 3 (ikke-pro) om dagen. Det er stort sett eneste måten du får aktiv stylus på i den prisklassen, og uten det kan du stryke "brukbar til å tegne på". Endret 14. juni 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå